RAY TLV משקיעה 86 מיליון שקל בבנייני משרדים ברמת החייל

שני הבניינים הם בקרקע בהיקף 4 דונם; בכוונת החברה לפעול ליצירת מתחם תכנוני אחד בשכונה שעליו ניתן יהיה לתכנן בניין עצמאי בשטח בנוי של כ- 23 אלף מ"ר לשימושי מסחר, משרדים, מלונאות ועוד

שיתוף הכתבה
זיו פופלבסקי, מייסד החברה (יח"צ) לצד הדמיית פרויקט RAY TLV ברמת החייל (לויצקי-כסיף אדריכלים)זיו פופלבסקי, מייסד החברה (יח"צ) לצד הדמיית פרויקט RAY TLV ברמת החייל (לויצקי-כסיף אדריכלים)

חברת RAY TLV מדווחת כי רכשה לאחרונה שני בנייני משרדים ברמת החייל תל אביב תמורת כ-90 מיליון שקל. מדובר בבניינים צמודים ברחוב ראול ולנברג 14. בבניין אחד, הפונה לרחוב, רכשה החברה את 4 הקומות שמעל לשטחי המסחר (מולם פועלת RAY TLV בשת"פ) בהיקף של 3,400 מ"ר. שטח זה נרכש מחברת "בית קדימה", תמורת 38 מיליון שקל; הבניין השני האחורי, הגובל עם השטחים הציבוריים, בשטח 4,800 מ"ר, נרכש מחברת "מייג השקעות" בתמורה ל 48 מיליון שקל. הקרקע כולה בשטח של כ-4 דונם.

החברה מוסרת כי בכוונתה לפעול ליצירת מתחם תכנוני אחד שעליו ניתן יהיה לתכנן בניין עצמאי בשטח בנוי של כ- 23 אלף מ"ר לשימושי תעסוקה (מסחר, מלונאות, משרדים, מרפאות וכד') ובתום עבודת התכנון, להציע אותו בשוק למכירה. הצפי לסיום תכנון הפרויקט הוא  דצמבר 2023.

עסקה זו היא על רקע פריחה של אזור רמת החייל בתל אביב. לדברי החברה, מאז הרבעון האחרון של 2020 ישנה התעוררות מחודשת ביקושים לשטחי משרדים באזור, בעיקר מצד חברות ההייטק והפיננסים, והתפוסה באזור במגמת עלייה. לצד חברות ההייטק שכבר מאכלסות את המתחם, מתאפיין האזור "כקריה רפואית" שבה מאות אנשי רפואה מתחומים שונים לצד בתי חולים פרטיים והמרכז הרפואי הפרטי "אסותא" הממוקם במתחם שהתרחב לאחרונה לבניין נוסף בסמוך לבניין הקיים.

בין העסקאות בשכונה ניתן להזכיר את המכירה של חברת הנדל"ן ויתניה, 50% ממגדל ויתניה לידי קבוצת יוניון שבשליטת מר' ג'ורג' חורש בתמורה לכ-290 מיליון שקל. ב-2020, כשהחלה הקורונה, הייתה ירידה בהשכרת משרדים מרמה ראשונה  בשכונה לעומת שכירות משנה, וייתכן שעסקה זו מסמנת התאוששות של שוק המשרדים לאחר הסרת מגבלות הקורונה השנה. 

לדברי זיו פופלבסקי, ממייסדי חברת RAY TLV, "החברה השלימה בימים האחרונים את רכישת שני הנכסים ברמת החייל לטובת יצירה של רצף תכנוני בהיקף של 4 דונם על קרקע פרטית. אנו מתכננים פרויקט משמעותי בנראות ובנפח וצופים שיהפוך לפרויקט אייקוני ומוביל באזור. אנחנו עדים לתהליך מואץ במתחם התעסוקה של רמת החייל וסבורים כי הקו הירוק של הרכת הקלה שהעבודות עליו ברחוב ראול ולנברג החלו בחודש מרץ האחרון, לצד עדכון תוכנית המתאר (תא 5500) הצפויה להתאשר ולהשפיע על האזור, ייצרו ביקושים גבוהים מאוד לאזור שכבר היום נמצא בתפוסה של 92%." 

RAY TLV נוסדה בשנת 2019 על ידי אבי רומנו וזיו פופלבסקי, בעלי ניסיון יזמי רב שנים בתחום הנדל"ן, השיווק והאסטרטגיה. החברה עוסקת ברכישה והשבחת נכסי נדל"ן בעלי פוטנציאל משמעותי ועם רמת מורכבות גבוהה, הממוקמים בעיר תל אביב-יפו.

RAY TLV פועלת בתחומה במספר מוקדי תעסוקה בעיר תל אביב, בהם מתחם השלושה/נירים, הרכבת/ הגר"א  ונווה חן המתחדשת והמבטיחה, בהיקף כולל של כ- 200,000 מ"ר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:RAY TLVבית קדימהמייג השקעותזיו פופלבסקי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...