RAY TLV רכשה 700 מ"ר באזור התחנה המרכזית החדשה ת"א ב-22 מיליון שקל

מדובר בשתי חלקות צמודות בצלע המזרחית של משולש הרחובות לוינסקי, הר ציון ומטלון. לדברי החברה, היא תשתף פעולה עם אגף תב"ע בעיריית ת"א בתכנון מחדש של מתחם התחנה המרכזית החדשה ת"א

שיתוף הכתבה
אבי רומנו .(עופר חגיוב) וזיו פופלבקסי (יח"צ), מייסדי Ray TLVאבי רומנו .(עופר חגיוב) וזיו פופלבקסי (יח"צ), מייסדי Ray TLV

חברת RAY TLV, בבעלות אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מדווחת הבוקר, כי רכשה שתי חלקות צמודות באזור התחנה המרכזית החדשה בתל אביב תמורת 22 מיליון שקל מחברת סילבר ראדו בע"מ, בבעלות יעקב רייכר, ומיעקב יצחק ודן פרנקל. מדובר בחלקות צמודות בשטח כולל של כ- 700 מ"ר.  החלקות נמצאות בצלע המזרחית של משולש לוינסקי, הר ציון ומטלון.

לדברי החברה, היא מתכננת לקדם תוכנית בשיתוף אגף תב"ע של עיריית תל אביב בחלקות אלו, תוכנית שתהווה חלק מתכנון מחדש למתחם התחנה המרכזית החדשה. התחנה המרכזית החדשה מיועדת לפינוי חלקי בשנת 2023 ולפינוי מלא בשנת 2027. משרד קייזר אדריכלים ומתכנני ערים נבחר על ידי  RAY TLV לקדם את התב"ע. על פי תוכנית המתאר תא 5000, ולפני פרסום עדכון תא 5500- ניתן לתכנן באזור בניינים בגובה 25-15 קומות.

הפרויקט מצטרף לפרויקטים נוספים של החברה באזור התחנה המרכזית הישנה והחדשה כחלק מאסטרטגיה של החברה לרכישת מקומות מאתגרים תכנונית ומשפטית:

לדברי אבי רומנו ממייסדי חברת RAY TLV, "יש לנו היכרות רבת שנים עם אזור התחנה המרכזית הישנה והחדשה, בשנת 2019 מימשנו את פרויקט הרכבת אשר כלל איחוד חלקות ואישור תב"ע לכ-43,000 מ"ר למגורים, מסחר, משרדים ומלונאות וב-2021 רכשנו בשיתוף י.ח דימרי את המתחם ברחובות הרכבת-בני ברק- הגר"א שבו מקודמת כיום תכנית בשטח של כ-4 דונם".

"הרכישה האחרונה מהווה חלק מאסטרטגיית החברה לרכישת מגרשים באזורים מאותגרים משפטית ותכנונית, כדי ליצור מתחמי תכנון מהותיים ואיכותיים, אזור התחנות המרכזיות בת"א עובר מהפכה תכנונית והנוף שהתרגלנו אליו צפוי להשתנות בקרוב".

עורכי הדין שליוו את  העסקה מטעם RAY TLV היו עו"ד אירית אלקין ממשרד ברגרזון ושות' ועו"ד גלית הנדי יועצת המשפטית של חברה. מטעם המוכרים - עו"ד דני אטיאס ממשרד אטיאס - גל-און, עורכי דין ונוטריונים.

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:RAY TLVזיו פופלבסקיאבי רומנויעקב רייכריעקב יצחקדן פרנקלמתחם התחנה המרכזית החדשה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...