אושרו תוכניות להקמת 3 מגדלים של יובלים סיטי בוי במתחם חסן עראפה בת"א

הוועדה המקומית אישרה למתן תוקף שתי תוכניות למתחם שליד נתיבי איילון בין בגין, יצחק שדה והמסגר. בסה"כ ייבנו 291 יח"ד - כולל דירות להשכרה ודירות קטנות - ושטחי מסחר, תעסוקה וציבור בהיקף כולל של 100 אלף מ"ר. העבודות בשטח צפויות להתחיל בעוד כשנה

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית למתחם חסן ערפה (3D) הדמיה של התוכנית למתחם חסן ערפה (3D)

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב-יפו אישרה בשבוע האחרון למתן תוקף שתי תוכניות, במסגרתן יוקמו 3 מגדלים במתחם חסן עראפה בתל אביב. המתחם הוא כיום אזור תעסוקה הממוקם מעט מערבה מנתיבי איילון, בין הרחובות דרך בגין ממערב, יצחק שדה מצפון, המסגר ממזרח ודוד חכמי בדרום, ועובר החל משנת 2011 תהליך של התחדשות עירונית .

התוכניות של חברת יובלים סיטי בוי בבעלות רן בלינקיס ואיציק ברוך, כוללות הקמת 3 מגדלים שכוללים 291 יחידות דיור, בהן גם דיור בר השגה לשכירות ארוכת טווח, וכ-100,000 מ"ר לתעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים בהם בתי ספר והקמת פארק חדש. העבודות בשטח צפויות להתחיל בעוד כשנה.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דגש רב על בניית דירות קטנות והוא כולל לפחות 15% דירות קטנות מאד של 45-65 מ"ר, לפחות 25% דירות קטנות של 66-85 מ"ר, לפחות 25% דירות בינוניות של 86-100 מ"ר ולפחות 15% דירות גדולות של 100-120 מ"ר.

סמוך לרכבת ולמטרו, קרוב לקו האדום של הרכבת הקלה  

במסגרת שתי התוכניות יתווספו שטחים לשימושי תעסוקה, מסחר ומגורים, היא סמוכה לתחנות רכבת ישראל ולתחנות המטרו ושמה דגש על יצירת גישה ישירה למבנה מהרחוב ויצירת רצף של תנועת הולכי רגל ורוכבי אופניים. מרחב יצחק שדה מצוי בסמיכות לקו האדום והחיבור עם הקו הירוק. היציאה מתחנת רכבת קרליבך ממוקמת ברחוב בגין ומאפשרת נגישות מיידית לבאי הרכבת למרחב.

התוכנית הראשונה בה שותפים חברת יובלים סיטי בוי ואקרו נדל"ן והפניקס משתרעת על פני שטח של 6.25 דונם על דרך מנחם בגין 66-70 פינת יצחק שדה בצמוד לצומת מעריב, והיא כוללת הקמת 2 מגדלים, האחד מגדל מגורים בגובה 40 קומות ובו 170 יח"ד, מתוכן 25 דירות לדיור בר השגה בשכירות ארוכת טווח לתקופה של 25 שנים בשכירות מוזלת. המגדל השני, בן  45 קומות ישמש לתעסוקה בהיקף של כ-60 אלף מ"ר. קומות הקרקע של שני המבנים מיועדות עבור מסחר, שירותים ותעסוקה ובנוסף, כ-5,000 מ"ר יוקצו עבור שטחי ציבור. התוכנית כוללת גם חניונים תת-קרקעיים.

התוכנית השנייה גם היא בבעלות חברת יובלים סיטי בוי, משתרעת על שטח של 3.5 דונם ברחוב טל ישראל, ובמסגרתה יוקם מגדל בן 43 קומות ובו 121 יח"ד, כולל 35 יח"ד לדיור בר השגה בשכירות ארוכת טווח לתקופה של 25 שנים בשכירות מוזלת, וגם מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-35 אלף מ"ר. התוכנית כוללת גם כ-2,900 מ"ר עבור שטחים ציבוריים וקומות מרתף עבור חניה לדיירי הבניין ולשימושי מסחר ותעסוקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביבנתיבי איילוןחסן עראפהיובלים סיטי בוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...