114 דירות במקום 36: ינוב השיגה את הרוב הדרוש לפינוי בינוי בהוד השרון

חברת ינוב דיווחה כי השיגה הסכמת 90% מדיירי המתחם בשכונת מגדיאל לביצוע הפרויקט, במסגרתו ייבנו 3 בניינים בני 9 קומות וקומת מסחר בשטח 190 מ"ר. הצפי לקבלת היתר: עד 24 חודשים

שיתוף הכתבה
מתחם כנרת של ינוב בהוד השרון כיום (יח"צ) מתחם כנרת של ינוב בהוד השרון כיום (יח"צ)

חברת ינוב מדווחת על התקדמות משמעותית בפרויקט הפינוי בינוי ברחוב כנרת 15-19 בשכונת מגדיאל בהוד השרון. בשבוע שעבר ינוב השיגה את הסכמתם של כ-90% מדיירי המתחם לביצוע הפרויקט - הרוב הדרוש בחוק לקידום הפרויקט. השכונה גובלת במערב בדרך רמתיים, בצפון בכביש 531 והעיר כפר סבא הסמוכה, ובדרום-מזרח בכביש 40.

במסגרת הפרויקט המקודם בתב"ע במסלול מקוצר, ינוב תהרוס ותפנה 36 דירות קיימות ו-3 חנויות ב-3 בניינים בני 3 קומות כל אחד, ותבנה במקומן 114 דירות חדשות ב-3 בניינים בני 9 קומות וכן קומת מסחר בשטח 190 מ"ר בקרקע. הצפי לקבלת היתר הוא עד 24 חודשים.

לדברי שגיא לנצ'נר, מנכ"ל חברת ינוב, "מיקום הפרויקט אידאלי - בשכונת מגדיאל במזרח העיר, העוברת בשנים האחרונות תנופת התחדשות משמעותית, סמוך ליציאה מהעיר ולעורקי התנועה הראשיים 531, 4 ו-40, ובקרבת תחנת סוקולוב הוד השרון של רכבת ישראל. הפרויקט צפוי להפיח רוח חדשה ורעננה בשכונה".

חברת ינוב היא חברה משפחתית שהוקמה על ידי ברוך לנצ'נר בשנת 1986. כיום מנהלים את החברה בנו ובתו: מנכ"ל החברה הוא שגיא לנצ'נר וסמנכ"לית הכספים של החברה היא הילה לנצ'נר. החברה בנתה בארבעת העשורים האחרונים כ-4,000 יחידות דיור בערי השרון במגדלי ובנייני מגורים, בנייה פרטית, מבני משרדים והתחדשות עירונית, וכיום היא בונה כ-250 דירות בשנה, רובן בערים כפר סבא, רעננה, הרצליה, והוד השרון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתב"עהוד השרוןינוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...