קהילת הנדל"ן מתגייסת: הכירו את העמותה שמסייעת לחיילים הבודדים

אלפי חיילים, בהם יוצאי החברה החרדית, עולים מחו"ל או נוער בסיכון, נתמכים מדי שנה על ידי המרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין, עמותה המתמחה בסיוע לחיילים ללא עורף משפחתי. בשנים האחרונות התגייסו לסייע לעמותה כמה מאנשי הנדל"ן הבולטים. לרגל יום הזיכרון, הודיע מרכז הנדל"ן על הרחבת התמיכה בעמותה

שיתוף הכתבה
חיילי צה"ל באימון (שאטרסטוק)חיילי צה"ל באימון (שאטרסטוק)

המרכז לחיילים בודדים  לזכרו של מייקל לוין הינה עמותה המתמחה בסיוע לחיילים בודדים. אלפי החיילים הבודדים שבהן תומכת העמותה מגיעים משתי קבוצות עיקריות. האחת - צעירים שעלו לארץ לבדם כדי להתגייס לצה"ל, והשנייה היא חיילים שנולדו וגדלו בישראל, אך מסיבות שונות אינם נמצאים בקשר עם משפחתם. החיילים בודדים הישראלים  מגיעים משתי אוכלוסיות מרכזיות: חרדים שיצאו מהקהילה החרדית ומשפחתם מסרבת להכיר בהם, וצעירים בסיכון.

בשנים האחרונות החלו שורה של אנשי נדל"ן בולטים לתמוך בפעילות העמותה, הן בנטילת חלק בניהול ובייעוץ בתמיכה כספית. אחת הדמויות הבולטות בעמותה הוא יעקב סיסו, המוכר בענף בעיקר בזכות תפקידו כמייסד, מנהל ושותף בחברת המימון החוץ בנקאי יסודות. לצד פעילותו העסקית של סיסו בקרן יסודות הוא נמנה  על מייסדי העמותה ומשמש כיום כחבר בוועד המנהל של העמותה. בימים אלו מצויה העמותה בשיאו של שבוע התרמה, תחת הכותרת "לא משאירים אף חייל בודד.

אחת התוכניות שיזמה העמותה עוסקת בליווי של צעירים המגיעים מקהילה החרדית, המעוניינים להתגייס לצבא, אך סובלים מפערים מול בני גילם שגדלו בסביבה לא חרדית, המקשים על השתלבותם. במסגרת התוכנית יוצרת העמותה קשרים עם מכינות שונות ברחבי הארץ, ומכשירה את  הצעירים לקראת הגיוס. העמותה ממשיכה בליווי המתגייסים לאורך שירותם, וגם אחרי שחרורם היא מסייעת להם בהשלמת השכלה, מלגות ללימודים אקדמאיים, לימוד התנהלות פיננסית, הכוונה לתעסוקה ועוד.

אחד מבוגרי התוכנית הוא אלי יוסף, צעיר יליד מודיעין עלית שיצא בשאלה בגיל 15, ששיתף את סיפורו בכתבה נרחבת שפורסמה לאחרונה באתר ynet. "בהתחלה פחות התחברתי לשאר האנשים במכינה אבל הגעתי עם עוד חמישה צעירים באותו מצב כמו שלי ומייד התחברנו", אמר, "למדתי לקחת אחריות, למדתי להשמיע את הקול שלי, פחות להתבייש, ליצור חברויות". לפני כחודש הגיע יוסף לבקו"ם והתגייס לחיל התותחנים, כאשר את מקומם של בני המשפחה האורגנית במעמד המרגש, מחליפים אנשי העמותה.

גם מרכז הנדל"ן נרתם

בין גופי הנדל"ן התומכים בעמותה נמצא בשנים האחרונות גם מרכז הנדל"ן , אשר קיים בעבר מספר אירועי תמיכה, שהגדול שבהם היה מסיבת סילבסטר שנערכה זמן קצר לפני פרוץ מגיפת הקורונה, בה נכחו כ-1,000 איש מבכירי ענף הנדל"ן, ואשר הכנסותיה הועברו במלואן לטובת העמותה.

לדברי מנכ"ל מרכז הנדל"ן דן קצ'נובסקי גם השנה בכוונת המרכז לפעול לחיזוק העמותה, הן באמצעים כספיים והן בשיתופי פעולה: "בימים אלו, שבהם אנו חוגגים את עצמאותנו ונוצרים את זכרונם של מי שהקריבו את חייהם על מנת שנוכל לעשות זאת, זוהי מבחינתי זכות עצומה לתמוך במי שעושים למען כולנו לילות כימים, וכל זאת בתנאים חברתיים לא פשוטים – החיילים הבודדים. אני קורא לעמיתי בכירי ענף הנדל"ן להירתם אף הם למפעל החשוב הזה".

חבר הוועד המנהל ומנהל שותף בקרן יסודות, יעקב סיסו: "בימים אלו שבהם המחלוקת בעם רבה, עלינו לזכור את מי שנמצאים מעל לכל מחלוקת – חיילי צבא ההגנה לישראל. לנו, בכירי ומובילי המגזר העסקי, יש אחריות כפולה ומכופלת לרווחתם ושגשוגם של אותם חיילים, שכן מלבד תרומתם העצומה כיום, הם גם דור העתיד של החברה והכלכלה בישראל. אני קורא לעמיתי בענף להירתם גם הם לתמיכה בגוף הנהדר הזה".

בימים אלו מצויה כאמור העמותה במבצע גיוס כספים. לתרומה הקליקו כאן.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יעקב סיסודן קצ'נובסקיהמרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...