חברת בן דוד-גלובלינקס זכתה במכרז פינוי-בינוי במרכז נתניה ותבנה מגדל בן 30 קומות

מיקום הפרויקט בלב העיר, בצומת הרחובות ויצמן וששת הימים. במקום 37 יח"ד כיום ייבנו 120 יח"ד לצד קומות מסחר בהיקף 2,500 מ"ר וקומת משרדים. "בתוך חודש מתחילת ההחתמות הגענו לרוב הדרוש"

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ברחובות ויצמן וששת הימים בנתניה (זיתוני הדמיות) הדמיה של הפרויקט ברחובות ויצמן וששת הימים בנתניה (זיתוני הדמיות)

חברת בן דוד-גלובלינקס זכתה במכרז דיירים לקידום פרויקט פינוי בינוי ברחובות ויצמן וששת הימים במרכז נתניה. מדובר בשלושה בניינים בני 4 קומות עם 37 יח"ד ו-12 יחידות מסחר שנבנו בשנות ה-60. 4 חברות יזמיות התמודדו במכרז, ולבסוף נציגות הדיירים החליטה לבחור בחברת בן דוד גלובלינקס . המכרז התקיים בחודש מרץ ולאחרונה החברה הגיעה לרוב הדרוש לטובת קידום הפרויקט.

במקום הבניינים שייהרסו תבנה החברה מגדל בן 30 קומות עם כ-120 יח"ד, 2 קומות מסחר בשטח של כ-2500 מ"ר וקומת משרדים בשטח של כ 1000 מ"ר. תמהיל הדירות יכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן-גג ופנטהאוזים. במתחם קיים בית כנסת. במסגרת התוכנית החברה תדאג לבית כנסת חלופי לדיירים בקרבת המקום, ובהמשך תבנה עבורם בית כנסת חדש.

לדברי שומרי בן דוד, שותף מנהל בחברת בן-דוד גלובלינקס , "בפרויקט הזה תהליך החתימות היה מהיר במיוחד. בחודש במרץ נבחרנו על ידי הדיירים, וכבר היום, בתוך כחודש, הגענו לרוב הדרוש לטובת קידום הפרויקט. ההליך המהיר הזה התאפשר בזכות שיתוף פעולה מלא של כל הדיירים. בחודשים הקרובים נגיש את התכנית לבחינה של העירייה".

בעלי הדירות בפרויקט יוצגו על ידי עו"ד עידן זילברבוך, ועו"ד דין של היזם הוא לימור עלמני. אדריכל הפרויקט הינו משרד מנואל אפשטיין אדריכלים. 

השותפות בין גלובלינקס להרצל בן דוד תקדם ייזום תכנון ובנייה של כ-3,000 יחידות דיור בפרויקטי התחדשות עירונית בנתניה שכבר מצויים בשלבי תכנון שונים בעיר, בהיקף חזוי של כ-3.8 מיליארד שקל, ואף תקדם מתחמים נוספים בעיר הנמצאים בשלבים שונים. 

לפני כשבוע הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה נתניה אישרה לחברת אאורה להפקיד את תוכנית החברה לפינוי בינוי בשכונת נאות שקד במערב העיר. מדובר בפרויקט הפינוי-בינוי הגדול בנתניה, והוא ישתרע על פני 30 דונם ויכלול מלבד דירות גם אלפי מ"ר של שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. כך עולה מדיווח החברה לבורסה. במסגרת התוכנית שאושרה להפקדה, במקום 392 דירות קיימות יוקמו 1,158 דירות חדשות. התוכנית נמצאת במתחם הרחובות בן צבי, שמורק, שמחה ארליך וגרינבוים. 

 

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתפינוי בינוי נתניהבן דוד-גלובלינקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...