סלינה ואמפא יצאו: ווי-בוקס התקשרה עם קבוצת משקיעים חדשה להקמת מלון ביפו

חברת ווי-בוקס נדל"ן התקשרה עם איש חיי הלילה רונן מיילי ואנשי העסקים יוסי אבוש ורועי תשובה להקמת בית מלון בשטח "הבית הסקוטי" ברחוב יפת ביפו, מבנה לשימור בן 140 שנה, ותשכיר להם אותו לתקופה בת 10 שנים. זאת לאחר שאמפא דרשה לצאת מהפרויקט. היקף ההשקעה יעמוד על 30 מלש"ח ודמי השכירות יעמדו על 5 מלש"ח

שיתוף הכתבה
המלון המתוכנן ברחוב יפת (הדמיה: ווי-בוקס נדל"ן)המלון המתוכנן ברחוב יפת (הדמיה: ווי-בוקס נדל"ן)

חברת ווי-בוקס נדל"ן התקשרה עם איש חיי הלילה רונן מיילי ואנשי העסקים יוסי אבוש ורועי תשובה להקמת בית מלון בשטח "הבית הסקוטי" ברחוב יפת 52 תל אביב-יפו - מבנה לשימור בן 140 שנה - והשכרתו להם לתקופה בת 10 שנים. כך דיווחה היום (ב') החברה לבורסה. בכך ביטלה חוזה שכירות קודם שחתמה בשנת 2019 עם קבוצת אמפא  ורשת ההוסטלים סלינה, זאת בעקבות רצונה של אמפא נדל"ן לצאת מהפרויקט.

על פי ההסכם שנחתם, ווי-בוקס וקבוצת השוכרים החדשים יעמידו כ-30 מיליון שקלים לביצוע עבודות הגמר להקמת בית המלון, עיצובו ואבזורו, באופן שבו ווי-בוקס תעמיד סך של 10 מיליון שקלים והשוכרים יעמידו סך של עד 20 מיליון שקלים. לאחר פתיחת בית המלון, השטח יושכר לתקופה של 10 שנים, תקופה בה ישלמו השוכרים דמי שכירות המסתכמים לסך של כ-5 מיליון שקלים בשנה, ודמי שכירות נוספים בסך השווה ל-50% מהרווח התפעולי.

בשנת 2019 התקשרה ווי-בוקס עם רשת ההוסטלים סלינה ואמפא נדל"ן להקמת הוסטל של רשת סלינה בשטח "הבית הסקוטי" - מבנה לשימור אשר הוקם בשנת 1882 שנמצא כיום בבעלותה (77%). בחוזה שנחתם מול סלינה ואמפא היו השתיים פטורות מתשלום דמי שכירות במהלך 36 החודשים הראשונים, ובהמשך נדרשו לשלם 5 מיליון שקלים כדמי שכירות שנתיים, או 20% מסך הפדיון השנתי אם הוא יעלה על 30 מיליון שקלים.

ואולם במהלך חצי השנה האחרונה התגלע סכסוך עסקי בין השותפות אמפא נדל"ן וסלינה, דבר אשר הוביל לבקשת אמפא נדל"ן לצאת מהחוזה המשותף. רשת ההוסטלים סלינה ביקשה לשכור את השטח ללא אמפא נדל"ן, אך בחברת ווי-בוקס סירבו וכיום הכריזו על התקשרות עם אנשי עסקים חדשים אשר ישכירו את השטח להקמת בית המלון.

חברת YBOX רכשה 77.5% מהזכויות בקרקע, ששטחה הכולל הוא 4,400 מ"ר, באוקטובר 2018 תמורת 32.5 מיליון שקל. היקף זכויות הבנייה המוערך במקרקעין הוא כ-6,400 מ"ר - זכויות למגורים ומלונאות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ווי בוקססלינהקבוצת אמפארונן מיילייוסי אבושרועי תשובההבית הסקוטייפו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...