קבוצת רכישה בניהול יוריאל זלצמן צפויה לרכוש קרקע במרכז בני ברק בלמעלה מ-800 מלש"ח

בלעדי: קבוצת הרכישה "אחוזת שפע" מתעתדת להקים פרויקט בן 388 יח"ד ו-22 אלף מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה באזור התעשייה הישן "מתחם שפע" שבמרכז העיר. הסכם האופציה מאפשר מימוש הדרגתי שבמסגרתו ימומש "שלב א'" במאי עבור חצי מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט במתחם שפע (פייגין אדריכלים)הדמיית הפרויקט במתחם שפע (פייגין אדריכלים)

 

קבוצת הרכישה "אחוזת שפע" שמארגנת חברת קדם ישראל בבעלות יוריאל זלצמן, צפויה לממש את האופציה שקיבלה עבור "מתחם שפע" שבמרכז בני ברק, ולרכוש את המתחם עבור למעלה מ-800 מיליון שקלים, כך נמסר מהחברה למרכז הנדל"ן. במקום מתכננת הקבוצה להקים פרויקט בן 388 יחידות דיור -22 אלף מ"ר של שטחי מסחר ותעסוקה, בהתאם לתב"ע שכבר אושרה במקום בשנת 2019. על פי החברה צפוי שווי הפרויקט כולו לעמוד על כ-2 מיליארד שקל עם השלמתו.

לפני כשבועיים ערכה קדם ישראל התכנסות ראשונה של חברי הקבוצה, המיוצגים ע"י עורכי הדין זיו כספי וחרות בן יאיר ממשרד גינדי, כספי ושות '. במהלך הכנס בחרו חברי בקבוצה את חברי הנציגות שייצגו אותם בהמשך הפרויקט. את הפרוייקט מתכנן משרד פייגין אדריכלים.

מתחם שפע, המשמש כיום כאזור תעשייה, הוא מתחם בן כ-11 דונם הממוקם באחת הנקודות המרכזיות בבני ברק - בצומת הרחובות אהרונוביץ' והשלושה. בינואר 2019 אישרה הוועדה המחוזית תל אביב תב"ע נקודתית לשטח, לפיה ייבנו במקום 388 דירות ב-11 מבנים, מעל שני מפלסי מסחר ותעסוקה בשטח של 22 אלף מ"ר.

בחודש אוקטובר האחרון רכש זלצמן אופציה לרכישת הקרקע מבעליה – חברת "תכיפות". הסכם האופציה מאפשר את רכישתה במספר שלבים, כאשר שלב א' למימוש ההסכם צריך על פי ההסכם להתבצע בחודש מאי הקרוב. בשלב זה, על פי ההסכם ישולם סכום של בין 450 ל-500 מיליון שקלים עבור זכויות הבניה לכלל שטחי המסחר וכן ל-3 בנייני המגורים הראשונים.

בימים אלה מצויה הקבוצה בשיווק מואץ, לקראת מועד מימוש האופציה בעוד כחודש. בקדם ישראל סירבו לנקוב במחירים המוצעים למצטרפים לקבוצה, אך ציינו כי המחירים משקפים שווי של 26-27 אלף שקל למ"ר, לעומת שווי מ"ר מגורים של 30-31 אלף מ"ר המקובל באזור.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בני ברקאחוזת שפעיוריאל זלצמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...