יהודה כתב פורש מתפקיד יו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז ת"א והמרכז

הוא עושה זאת לאחר שכיהן בתפקיד חמש שנים, לאחר שנבחר לכהונה שנייה ב-2021. מחליפו הזמני יהיה ממלא מקומו, מנכ"ל א. זיתוני, אבי זיתוני. הבחירות הקרובות לתפקיד יתקיימו ב-2024

שיתוף הכתבה
יהודה כתב (יח"צ)יהודה כתב (יח"צ)

לאחר חמש שנים בתפקיד, הודיע אתמול (ג') יו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז, יהודה כתב, שהחליט לפרוש מתפקידו. על פי תקנון הארגון ובאישור הנהלת הארגון, מחליפו הזמני עד לבחירות הקרובות שיתקיימו ב-2024, יהיה מנכ"ל א. זיתוני, אבי זיתוני, ששימש בשנתיים האחרונות ממלא מקומו. כתב הודיע שהוא פורש כדי לעשות לביתו ולהתמקד בעסקיו הפרטיים, אך הוא לא פורש לגמרי מהחיים הציבורים, וימשיך בתפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ויו"ר אגף כוח אדם כלכלה ומיסוי בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, וביתר תפקידיו.

הוא נבחר לראשונה ליו"ר הארגון ב-2018, ולאחר מכן נבחר בשנית, ב-2021, לקדנציה נוספת. במהלך כהונתו הוביל כמה הישגים לטובת הקבלנים, בהם ריכוך מדיניות תקן החניה של עיריית תל אביב, עצירת מדיניות הקצאת שטחי ציבור בפרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב, קידום משותף עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית של מדיניות תמורות לדיירים, טיפול בביורוקרטיה מול רשם הקבלנים, פתיחת ערוץ ישיר עם חברת החשמל ותאגידי המים לזירוז הוצאת היתרי בנייה ועוד. ב-2022 הוא הפסיד לסרוגו על תפקיד יו"ר התאחדות הקבלנים, לאחר שהאחרון נבחר לקדנציה שנייה.

אבי זיתוני (יניב אלפסי)אבי זיתוני (יניב אלפסי)


כתב אמר כי: "אחרי חמש שנים אינטנסיביות כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים הגדול והחזק בישראל, שבהן היתה לי הזכות לעשות לילות כימים כדי לקדם את הארגון, את הענף, את היזמים והקבלנים וכמובן את פיתוח ויישוב המדינה, החלטתי לקחת הפסקה מהתפקיד ולהפנות את מירב זמני ומרצי לעסקיי הפרטיים ולעשייה למען הענף ברמה הארצית. אני משאיר את המפתחות בידים של אנשי מקצוע מצוינים, שימשיכו את פיתוח הענף על הצד הטוב ביותר. כולי תקווה שנצליח לקדם את ענף הבנייה והתשתית בישראל, חרף הקשיים הרבים שאנו חווים כמעט בכל המישורים".
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יהודה כתבארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמרכזאבי זיתוני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...