המשנה למנכ"ל אפי נכסים, אריאל גולדשטיין, ימונה לסמנכ"ל הכספים של עזריאלי

גולדשטיין שימש מנהל כספים ראשי ומשנה למנכ"ל באפי נכסים, שאליה הגיע ב-2004. הוא יחליף בתפקידו החדש את אירית סקלר-פילוסוף, ששימשה גם משנה למנכ"ל בעזריאלי

שיתוף הכתבה
אריאל גולדשטיין (תמר מצפי)אריאל גולדשטיין (תמר מצפי)

המשנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי באפי נכסים, אריאל גולדשטיין, עוזב לטובת תפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת עזריאלי . כך דיווחו היום (א') שתי הקבוצות לבורסה. גולדשטיין מכהן בתפקיד באפי נכסים זה ארבע שנים. הוא יסיים את עבודתו בחברה ב-28 מאי, ואז ימונה לסמנכ"ל הכספים של עזריאלי. גולדשטיין, יליד 1972, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ו-MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

הוא הצטרף לחברה ב-2004 כסמנכ”ל הכספים של אפי אירופה, לאחר שצבר את ניסיונו כרואה חשבון וכמנהל ביקורת ב-Deloitte. ב-2019 מונה למשנה למנכ”ל, בנוסף לתפקידו כמנהל כספים ראשי בחברה.

גולדשטיין יחליף בתפקידו החדש את אירית סקלר-פילוסוף, המשנה למנכ"ל וסמנכ"לית הכספים של עזריאלי, שעוזבת לאחר עשר שנים בחברה, ב-27 במאי. סקלר-פילוסוף החלה לעבוד בעזריאלי ב-2000. במאי 2013 החלה לכהן כמנהלת הכספים, וב-2020 מונתה למשנה למנכ"ל. לפני שהצטרפה לקבוצת עזריאלי, היא עבדה בפירמת רואי החשבון KPMG.

לסקלר-פילוסוף יש תואר ראשון במינהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. היא רואת חשבון מוסמכת בישראל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת עזריאליאפי נכסיםאריאל גולדשטייןאירית סקלר-פילוסוף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...