חדשות הנדל"ן: שובל בונה בירושלים, Vision & Beyond מתרחבת לניו יורק, ואפשטיין מינתה מנכ"לים חדשים

Vision & Beyond מתרחבת לניו יורק והשיקה משרדים במרכז מנהטן. שובל החלה לבנות את פרויקט מצפה ארנונה בשכונת ארנונה בירושלים. אפשטיין מינתה את משה זליקוב ויוסף הלוי למנכ"לים משותפים של החברה

שיתוף הכתבה
פטר גיזונטרמן, טוד וונר וסטס גרינברג (Abbie Sophia)פטר גיזונטרמן, טוד וונר וסטס גרינברג (Abbie Sophia)

שובל החלה לבנות את פרויקט מצפה ארנונה בירושלים

קבוצת שובל מתחילה בימים אלה לבנות את פרויקט מצפה ארנונה ברחוב הארי טרומן, שבשכונת ארנונה בירושלים. הפרויקט ממוקם בצמוד לשכונת ארנונה הוותיקה. מדובר בפרויקט המשלב דירות מחיר למשתכן ודירות שיימכרו בשוק החופשי. בסך הכל ייבנו במסגרת הפרויקט 60 יחידות דיור, 12 מהן נמכרות במחירי השוק החופשי, וכן 1,450 מ"ר שטחי מסחר בקומת הרחוב. את הפרויקט בונה שובל הנדסה מקבוצת שובל.  

הדמיה של הפרויקט בירושלים (זיתוני הדמיות והדס אדריכלים)הדמיה של הפרויקט בירושלים (זיתוני הדמיות והדס אדריכלים)

לדברי סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת שובל, ישי רוט, מרבית הבנייה החדשה בשכונה היא של בניינים רבי קומות, וזה הפרויקט היחיד של בניינים נמוכים. מדובר בפרויקט שכולל שישה בניינים בני שלוש עד ארבע קומות, שבנייתו החלה בימים אלה עם חפירת החניון התת-קרקעי. הצפי למסירת הדירות הוא סוף 2025. את הפרויקט מלווה בנק דיסקונט. תמהיל הדירות המוצעות למכירה הוא פנטהאוזים בני שישה חדרים, דירות חמישה חדרים, דירות שני חדרים וכן דירת גן מיוחדת בת שני חדרים. בנוסף מציעה החברה את שטחי המסחר למכירה.

Vision & Beyond השיקה משרדים בניו יורק

Vision & Beyond מתרחבת: לאחר שביססה את פעילותה בשני מוקדים במרכז ובדרום ארה"ב, קבוצת הנדל"ן, שבבעלות היזמים הישראליים סטס גרינברג ופטר גיזונטרמן, פותחת משרד שלישי בניו יורק. באחרונה קיימה החברה אירוע השקה גדול במשרדים החדשים בניו יורק, הממוקמים במרכז מנהטן, בסמוך לגופי ההשקעות הגדולים בעיר. באירוע נכחו בעלי החברה פטר גיזונטרמן וסטס גרינברג, מנהל הפעילות בישראל, רועי רז; מנהל המשרד בניו יורק, טוד וונר; ועוד. לפי החברה, ההחלטה על פתיחת המשרדים בניו יורק הגיעה לאחר בחינה מעמיקה והבנה שהשוק בעיר נהפך לאטרקטיבי למשקיעים.

פטר גיזונטרמן, מבעלי הקבוצה, מסביר כי "זהו תהליך שהחל כבר בתקופת הקורונה, כששוכרים רבים עזבו את דירותיהם בניו יורק וחזרו לגור עם ההורים. בשנה האחרונה אנחנו רואים חזרה של צעירים לעיר, אבל כיום עם מודל העבודה מרחוק, חלקם בוחרים להמשיך לעבוד בניו יורק אך לגור במיאמי החמה והזולה יותר. כל אלה הובילו לירידה במחירי הנדל"ן בניו יורק, והפיכתה לאטרקטיבית כיעד להשקעה". סטס גרינברג, שותף מייסד של Vision & Beyond: "שוק הנדל"ן העולמי נמצא בתקופה מאתגרת, אבל הוא גם מייצר הזדמנויות. אחת ההזדמנויות המעניינות מתרחשת בניו יורק. זה יעד נדל"ן שממשיכים לשמור על מעמדו כאחד מהיעדים החמים ביותר, אבל בשנה האחרונה המחירים הגיעו לרמה מעניינת מאוד מבחינת כדאיות ההשקעה".

אפשטיין מינתה את משה זליקוב ויוסף הלוי למנכ"לים משותפים

אפשטיין, חברה לניהול פרויקטים הנדסיים בענפי הבנייה והתשתיות מקבוצת וואן, הודיעה השבוע על מינויים של משה זליקוב ויוסף הלוי למנכ"לים משותפים. אדי קורן, ששימש מנכ"ל החברה מ-2007, מונה ליו"ר. מייסד החברה, ד"ר יואב סרנה, ימשיך ללוות אותה כיועץ לפרויקטים אסטרטגיים. זליקוב יוביל את פעילות אפשטיין בתחום הבינוי. הוא הצטרף לאפשטיין ב-2009 וכיהן כסמנכ"ל ומנהל אזור הדרום של החברה. זליקוב הוא סא"ל במיל', ושימש במגוון תפקידי מפתח בצה"ל, בהם ראש ענף פרויקטים בתחומי בינוי ותשתיות בחיל האוויר. הוא בוגר הטכניון בהנדסה אזרחית ומוסמך במינהל עסקים. הלוי יוביל את פעילות אפשטיין בתחום התשתיות. הוא הצטרף לחברה ב-2019 וכיהן כסמנכ"ל הנדסה פיתוח וטכנולוגיות. לפני כן, כיהן הלוי כסמנכ"ל הנדסה ופיתוח בנתיבי ישראל, והוביל את מיזמי התשתית הגדולים בישראל. הוא בוגר הטכניון ובעל תואר ראשון ושני בהנדסה אזרחית.

משה זליקוב (יניב שמידט)משה זליקוב (יניב שמידט)

אפשטיין מספקת שירותי ניהול פרויקטים מקיפים, החל מהשלבים הטרום תכנוניים, דרך ניהול שלבי התכנון והביצוע ועד המסירה. בחברה יש יותר מ-300 עובדים הפרושים בארבעה סניפים ברחבי הארץ. יש לה שתי חטיבות עסקיות מרכזיות: ניהול פרויקטים בתחום התשתיות הלאומיות (רכבות, כבישים, גשרים ותשתיות צנרת) וניהול פרויקטים בתחום הבינוי – שכונות מגורים, מגדלי משרדים ומגורים, מרכזים מסחריים ומתחמים תעשייתיים. מנכ"ל וואן טכנולוגיות, עדי אייל, מסר כי, "למשה זליקוב ויוסף הלוי יש את הניסיון והידע המקצועיים הטובים בתחומם, ואין ראויים מהם להמשיך ולהוביל את פעילותה של אפשטיין. אנו מודים לאדי קורן על 16 שנותיו כמנכ"ל, ושמחים על מינויו ליו"ר".

יוסף הלוי (יניב שמידט)יוסף הלוי (יניב שמידט)

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת שובלישי רוטVision and Beyondסטס גרינברגפטר גיזונטרמןאפשטיין ניהול פרוייקטיםיואב סרנהיוסף הלוימשה זליקובאדי קורןעדי אייל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...