הודעה מפתיעה: סגי איתן מבקשת לעזוב את קבוצת נכסים ובניין

לאחר 14 שנים בתפקיד המנכ"לית, הודיעה איתן כי החליטה לסיים את תפקידה • סיום הכהונה הרשמי: בעוד כשלושה חודשים

שיתוף הכתבה
סגי איתן סגי איתן

סגי איתן, מנכ"לית חברת נכסים ובניין שבשליטת אי.די.בי, ביקשה במפתיע מבעל השליטה אדוארדו אלשטיין לסיים את תפקידה לאחר 14 שנים. אנשי אי.די.בי קיבלו את ההודעה מאיתן ביום חמישי האחרון בשעות הערב, והודיעו כי איתן תסיים את תפקידה בתוך כשלושה חודשים. מועד סיום כהונתה המדויק ייקבע בהסכמה בין הצדדים.

איתן בת ה-65, רואת חשבון מוסמכת, הגיעה לקבוצת אי.די.בי מחברת הבנייה אזורים, שם שימשה כמשנה למנכ"ל. אל אי.די.בי הגיעה עוד לפני שרכש אותה הבעלים הקודם, נוחי דנקנר. בתחילה שימשה כסמנכ"ל כספים ומשנה למנכ"ל נכסים בקבוצת נכסים ובניין , ובשנת 2004 מונתה על ידי דנקנר למנכ"לית החברה. במקביל שימשה כיו"ר דירקטוריון וכדירקטורית של חברות נוספות בקבוצת אי.די.בי. היא למעשה אחת הדמויות הוותיקות ביותר בענף בתפקיד בכיר.

בהודעת החברה נמסר כי איתן קידמה במהלך כהונתה כמנכ"לית את הפעילות הבינלאומית של קבוצת נכסים ובניין - ובעיקר את רכישת מגדל HSBC במנהטן - ואת פעילות החברה בישראל, לרבות תחום ההתחדשות העירונית.

זוהי הודעתה של איתן לתקשורת בעקבות בקשת העזיבה: "לאחר 14 שנים החלטתי לסיים את תפקידי. היו לי שנים מעניינות מאוד ומאתגרות. אני רוצה להודות לבעל השליטה, אדוארדו אלשטיין, ולסגן יו"ר מועצת המנהלים, אלחנדרו אלשטיין, על שיתוף הפעולה הפורה במהלך כל השנים מאז רכשו את השליטה באי.די.בי. ברצוני להודות לכל חברי הדירקטוריון ולחבריי בהנהלת נכסים ובניין , ולכל עובדי החברה באשר הם על תרומתם הגדולה להצלחת החברה".

בינתיים תמשיך איתן לשמש חברת דירקטוריון של המועצה המנהלית בבנק ישראל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סגי איתןנכסים ובניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...