גינדי החזקות ו-Ewave Nadlan זכו במכרז דיירים ויקימו 165 דירות בת"א

החברות יבצעו פרויקט פינוי בינוי בשכונת הטייסים, שבדרום-מזרח העיר. במסגרת הפרויקט, ייהרסו שלושה בניינים שבהם 54 יחידות דיור, שבנויים כיום על שטח של כ-7 דונמים. ההיקף הכספי של שיווק הדירות החדשות מוערך בכ-400 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשכונת רמת הטייסים שבתל אביב (Olin)הדמיה של הפרויקט בשכונת רמת הטייסים שבתל אביב (Olin)

במכרז דיירים שנערך בשכונת רמת הטייסים בתל אביב, נבחרו גינדי החזקות ו- Ewave Nadlan לקידום פרויקט פינוי בינוי ברחוב אשרמן. במסגרת הפרויקט, ייהרסו שלושה בניינים הכוללים 54 יחידות דיור, וייבנו במקומם חמישה בניינים שבהם כ-165 יחידות דיור חדשות. ההיקף הכספי של שיווק הדירות החדשות בפרויקט מוערך בכ-400 מיליון שקל.

המתחם המיועד לפינוי בינוי הוא כאמור חלק משכונת רמת הטייסים, הממוקמת בחלק הדרום-מזרחי של תל אביב – על קו התפר שבין תל אביב, רמת גן וגבעתיים. המתחם שבו זכו החברות הוא בגודל של כ-7 דונמים, וכולל שלושה מבני שיכון טוריים ותיקים בני שלוש קומות שנבנו בשנות ה-50 וה-60. ההיקף הסופי של מספר הדירות שייכללו במסגרת התוכנית ייקבע לאחר עריכת התב"ע ואישורה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. בעלי הדירות הנוכחיים יזכו בסיומו של הפרויקט בדירות חדשות הכוללות:
תוספת שטח, מרפסת שמש, מחסן וחניה.

אדריכל התוכנית הוא משרד רן בלנדר אדריכלים. בא כוחם של הדיירים האו משרד עורכי הדין שובל-יושע, ואילו באי כוחן של החברות היזמיות הם עורכי הדין אורן ארדמן וחן גרינס ממשרד שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות'; ועורך הדין עופר זוזובסקי ממשרד שבלת.

עיריית תל אביב מעודדת את ההתחדשות העירונית בשכונת רמת הטייסים. במסמך מדיניות להתחדשות עירונית שפרסמה העירייה ב-2021, היא מעריכה שמספר הדירות בשכונה יגדל בסיום התהליך מ-578 ל-1,526. גם מספר המבנים בשכונה צפוי לצמוח מ-
44 כיום ל-60 בסוף התהליך של ההתחדשות העירונית.

Ewave Nadlan היא חברה בת של קבוצת הטכנולוגיה Ewave. החברה עוסקת בייזום וניהול פרויקטים של בנייה והתחדשות עירונית בערים כמו תל אביב, הרצליה, רעננה, גבעתיים, רמת גן, באר שבע, חריש ועוד. החברה מנהלת בתל אביב לבדה 27 פרויקטים, בהיקף של יותר מ-1,500 יחידות דיור, הממוקמות בכל רחבי העיר. בנוסף, החברה מקדמת צבר של פרויקטים של התחדשות עירונית בהיקף של כ-1,000 יחידות דיור, בהם פרויקט פינוי בינוי בבת ים בהיקף של 300 יחידות דיור, ופרויקט פינוי בינוי בנתניה בהיקף של 200 יחידות דיור.

סמנכ"ל התחדשות עירונית בגינדי החזקות, אמיר אגרנט, ציין כי: " גינדי החזקות החליטה בשנה האחרונה להיכנס לתחום ההתחדשות העירונית. החברה מאמינה מאוד כי פני העתיד הם להתחדשות עירונית, ושמה לעצמה מטרה להגיע לצבר של כ-1,000 יחידות דיור בשנה הקרובה".

סמנכ"ל פיתוח עסקי ב- Ewave Nadlan , יאיר זוהר, הוסיף כי, "שכונת רמת הטייסים
בתל אביב צפויה לשנות פניה בשנים הקרובות לבלי הכר. פרויקטים של פינוי בינוי בשכונה יאפשרו להגדיל את היצע הדיור בתל אביב, ויאפשרו ליותר אנשים לגור בעיר ללא הפסקה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גינדי החזקותתל אביבewave נדל"ןפינוי בינוי רמת הטייסיםאמיר אגרנטיאיר זוהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...