אזורים תקים 160 יחידות דיור בפרויקט התחדשות ברמת השרון

החברה השיגה את מספר החתימות הדרוש ותהרוס 64 יחידות דיור במרכז העיר. התוכנית אושרה בוועדה המקומית וכעת הועברה לוועדה המחוזית, וצפויה לכלול גם 1,670 מ"ר למסחר, ומבני ציבור בהם גן ילדים, מעון יום ובית כנסת

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט ההתחדשות של אזורים ברמת השרון (פרופ' אדר' אירית צרף נתניהו אדריכלות ובינוי ערים)הדמיה של פרויקט ההתחדשות של אזורים ברמת השרון (פרופ' אדר' אירית צרף נתניהו אדריכלות ובינוי ערים)

אזורים הודיעה על החתמת הרוב החוקי הנדרש מבין בעלי הדירות במתחם בן חיים ברמת השרון, הכולל את הבתים ברחוב בן חיים 13-3 וברחוב ברק 8-4 בעיר. שטח המתחם המדובר משתרע על 27 דונם ותחום בדרך הראשונים, והרחובות אוסישקין, השופטים והנצח. אזורים צפויה להרוס במתחם 64 יחידות דיור - 40 בבן חיים ו-24 בברק, ולבנות בשני המתחמים כ-160 יחידות דיור. במקביל, בימים אלה פועלת מחלקת ההתחדשות העירונית להרחבת המתחם והוספת יחידות דיור.

בתוכנית נכללות כרגע שתי קומות מסחר - אחת שתפנה לכיוון רחוב הנצח ואחת לכיוון דרך הראשונים, שצפויות להתפרש על פני 1,670 מ"ר. כמו כן, התוכנית כוללת בניית מבני ציבור, בהם גן ילדים, מעון יום, בית כנסת ומבנה של העירייה על מגרש של 2 דונמים.

תוכנית ההתחדשות במתחם בן חיים מקודמת על ידי עיריית רמת השרון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. ב-13 לדצמבר התקיים דיון בוועדה המקומית, שבו אושרה התוכנית להמלצה לוועדה המחוזית. צוות התכנון פועל כעת להגישה לקבלת אישור להפקדה בוועדה המחוזית.

את אזורים מייצג משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס, ואת הדיירים מייצגים משרדי עורכי הדין רייסמן דויטש ו-שטיינמץ, הרינג גורמן ושות'. את התכנון המפורט יוביל משרד האדריכלים קיקה ברא"ז אדריכלים.

אתמול (א') הודיעה אזורים על עוד מכרז דיירים שבו זכתה, בשכונת קריית חיים שבחיפה, ובו תקים 350 יחידות דיור חדשות במקום 80 יחידות דיור שצפויות להיהרס במתחם.

סמנכ"ל ההתחדשות העירונית באזורים, איל טישל, מסר כי, "מתחם בן חיים הוא חלק מלבה הפועם של העיר ונהנה ממיקום אטרקטיבי בסמיכות לצירים ראשיים, למרכז העיר, למוסדות חינוך מובילים ולשדרת המסחר של רחוב אוסישקין".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתאזוריםאיל טישלרמת השרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...