סופרין, וייס ו-ויתקין פרי יבנו 27 דירות בתמ"א 38/2 בצפון הישן של ת"א

החברות יהרסו 12 דירות ישנות שקיימות כיום, בפרויקט התחדשות עירונית שההשקעה המוערכת בו תהיה כ-70 מיליון שקל. המחיר הממוצע של הדירות שנמכרו בשלב הפריסייל שהסתיים, היה כ-60 אלף שקל למ"ר – 6.253 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט התמ"א 38/2 של ספורין, וייס ו-ויתקין פרי בתל אביב (3division)הדמיה של פרויקט התמ"א 38/2 של ספורין, וייס ו-ויתקין פרי בתל אביב (3division)

השבוע התקבל היתר הבנייה לפרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב בבלי 47 שבשכונת בבלי, בצפון הישן של תל אביב, ובקרוב יתחילו עבודות הבנייה במקום. היזמים - קבוצת סופרין , קבוצת וייס ו-ויתקין פרי, יבנו 27 דירות חדשות בבניין בן שמונה קומות במקום 12 דירות ישנות במתחם, בעלות השקעה של כ-70 מיליון שקל. הבניין הוא בתכנון משרד האדריכלים מילבאואר.

הדירות בניין החדש כוללות כולן מרפסות שמש, ממ"ד וחניה פרטית תת-קרקעית. 12 דירות יימסרו לדיירים הוותיקים, כשכל אחד מהם יקבל דירה שגדולה בכ-25 מ"ר מהדירה הישנה.

האכלוס מתוכנן בעוד כשלוש שנים. שלב הפריסייל בפרויקט הסתיים, ובמהלכו מכרו היזמים שבע דירות במחיר ממוצע של כ-60 אלף שקל למ"ר. במסגרת השיווק, מוצעות דירות של ארבעה עד חמישה חדרים. דירת ארבעה חדרים בשטח של 96 מ"ר, נמכרת תמורת החל מ-6.253 מיליון שקל, פנטהאוזים בני חמישה חדרים בשטח של 142 מ"ר, נמכרים תמורת החל מ-11.628 מיליון שקל.

שכונת בבלי נמצאת בצפון תל אביב, מזרחית לדרך נמיר ובצמוד לפארק הירקון. בשכונה גרים כ-10,000 תושבים והיא עוברת בשנים האחרונות תנופת פיתוח והתחדשות עירונית כחלק מתכנית רובע 4 של העירייה, שאושרה בוועדה המקומית לפני כשנתיים. אישור התוכנית המפורטת קיבע את התמורות במסגרת התחדשות עירונית , גובה היטלי ההשבחה וכל הפרטים התכנוניים הדרושים לקידום פרויקטים חדשים בשכונה - דבר שהאיץ את קידום תהליכי ההתחדשות העירונית באזור.

בעל שליטה וסגן יו״ר דירקטוריון קבוצת סופרין , העוסקת בייזום ניהול והקמת פרויקטים למגורים, מסחר, תעסוקה ולוגיסטיקה, צחי סופרין, מסר כי, "רעשי האדמה האחרונים בישראל ובגבול תורכיה–סוריה, מזכירים לנו את החשיבות הרבה לקידום אינטנסיבי של תהליכי התחדשות עירונית . הוודאות שמקנה תוכנית הרובעים, שבמסגרתה אושרה תוכנית מפורטת לרובע 4, הכולל את השכונה, נותנת לפרויקטים הנבנים שם יתרון בולט על תהליכי התחדשות עירונית בשכונות אחרות, שכן כאן ברור מהתחלה מה יקבלו הדיירים הוותיקים בפרויקטים החדשים".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בבליתמ"א 38/2קבוצת סופריןקבוצת וייסויתקין פריתוכנית הרובעים של תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...