דיווח: איש עסקים ישראלי רכש וילה בהרצליה פיתוח ב-173 מיליון שקל

הווילה נמצאת ברחוב גלי התכלת, שבו רכש ב-2020 שלדון אדלסון את הווילה של שגריר ארה"ב בישראל תמורת 230 מיליון שקל. העסקה התבצעה בסוף 2022, והמוכר הוא איש העסקים הישראלי-רוסי, בוריס קוזניץ

שיתוף הכתבה
הרצליה פיתוח (שאטרסטוק)הרצליה פיתוח (שאטרסטוק)

איש עסקים ישראלי (ששמו לא פורסם) שילם 173 מיליון שקל תמורת וילה של כ-1,000 מ"ר בנוי ברחוב גלי תכלת 66 בהרצליה פיתוח, שאותה מכר איש העסקים הישראלי-רוסי בוריס קוזינץ, כך דיווח היום "גלובס". לפי הדיווח, העסקה התבצעה בסוף 2022 דרך חברה שמנוהלת בנאמנות על ידי משרד עורכי הדין ש. הורוביץ. קוזינץ רכש את הבית לפני כ-13 שנה, תמורת 82 מיליון שקל, ממנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל לשעבר, מיכאל קאופמן.

זו לא העסקה היקרה ביותר ברחוב גלי תכלת בשנים האחרונות, לאחר שב-2020 רכש שלדון אדלסון את בית השגריר האמריקאי תמורת 230 מיליון שקל. בשנה זאת נרכשה בשכונה גם וילה בת שני מבנים, בין הרחובות הנשיא בן צבי לשלמה המלך ובזל, ובשטח של 9.5 דונמים, על ידי האוליגרך רומן אברמוביץ', תמורת 226 מיליון שקל.

רחוב גלי תכלת נמצא בשכונת הרצליה פיתוח, ונחשב אחד הרחובות היוקרתיים בישראל. במדור העסקות היקרות של מרכז הנדל"ן ל-2022, כבר שהרחוב את המקום הראשון עם עסקה של כ-100 מיליון שקל, עם מכירת וילה בת שבעה חדרים בשטח של 871 מ"ר. גם במקום החמישי זכתה עסקה שבוצעה ברחוב הזה, שבה נמכרה וילה בת שמונה חדרים בשטח של 651 מ"ר, תמורת כ-22 מיליון שקל.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליה פיתוחעסקות יוקרהגלי תכלתבוריס קוזינץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...