הדיירים בחרו: אאורה תבנה עוד 620 דירות בקריית אליעזר

החברה הודיעה שנבחרה להקים פרויקט התחדשות עירונית בשכונה שבחיפה, הכולל הריסת 144 דירות קיימות ובניית מגדלים של עד 22 קומות ובנייה מרקמית. לחברה יש עוד כמה פרויקטים של התחדשות בשכונה

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)

אאורה , שבבעלות יעקב אטרקצ'י, הודיעה היום (ד') שנבחרה על ידי נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית בשכונת קריית אליעזר שבחיפה, ברחובות הזית ועמל, על שטח של כ-8.4 דונמים. במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 144 יחידות דיור קיימות בארבעה בניינים ישנים, ובמקומן החברה צופה שיוקמו כ-620 דירות חדשות בכמה מגדלים של עד 22 קומות, לצד בנייה מרקמית, שטחי מסחר, מבני ציבור
ופיתוח סביבתי.

הערכות החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על תוכנית אב ומדיניות כללית בקריית אליעזר בנוגע להתחדשות עירונית, וכן בהתאם לבדיקות ואישורים של שמאי רשויות התכנון בהתאם להנחיות בתקן.

עוד מסרה החברה כי עם בחירתה על ידי הדיירים ובאי כוחם, היא פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם של הדיירים הוותיקים, ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור. במקביל, בכוונת אאורה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המקומית חיפה, לפעול להכרזת הפרויקט כמתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי - מסלול הטבות מס לפרויקטים בהתחדשות עירונית, בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו-2016, וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטים של פינוי בינוי.

לאאורה יש עוד פרויקטים בקריית אליעזר. בדצמבר האחרון זכתה החברה במכרז דיירים לבניית 413 דירות ברחובות צה"ל והפרטיזנים, ובנובמבר היא נבחרה לבנות 350 דירות בפרויקט התחדשות אחר בשכונה. ב-2020 נבחרה אאורה על ידי הדיירים לבנות 1,000 דירות בשכונה. כמו כן, בנובמבר האחרון אישרה הוועדה המקומית חיפה שלוש תוכניות התחדשות עירונית במתחמי חיל הים, העלייה השנייה ורוטשילד, שבשכונות בת גלים וקריית אליעזר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהיעקב אטרקצ'יקריית אליעזר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...