הטבות המס לתושבי עכו, טבריה, סחנין ועשרה יישובים נוספים הוארכו בשנה

שר האוצר סמוטריץ' החליט על הארכת הוראת השעה המקנה את ההטבות - כשבוע לפני תפוגתה, זאת בעקבות המלצה של ועדת הכספים בנושא. ההטבה מקנה הפחתה של עד 21.5 אלש"ח בשנה לאדם

שיתוף הכתבה
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' (לשכת סמוטריץ')שר האוצר בצלאל סמוטריץ' (לשכת סמוטריץ')

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' החליט אמש (ג') להאריך בשנה את הוראת השעה המעניקה הטבות המס לתושבי 13 יישובים בפריפריה הצפונית. זאת כשבוע לפני שתוקפה של הוראת השעה אמור היה לפוג. ההחלטה התקבלה בעקבות דיון שהתקיים אתמול בנושא בוועדת הכספים. היישובים הם עכו, טבריה, חצור הגלילית, סחנין, דיר אל-אסד, אבו סאנן, בענה, ג'דיידה מכר, דיר חנא, טמרה, כאבול, מג'ד אל-כרום, מזרעה וסאג'ור.

הטבת המס, שניתנה לראשונה בסוף 2020, מעניקה לתושבי היישובים הללו הטבת מס בשיעור בשיעור של 12% מגובה ההכנסה עד לתקרה של 180 אלף שקל בשנה, ועשויה להגיע להפחתה של 21,600 שקלים בתשלומי המס בשנה לאדם.

בהודעה שפרסם אתמול מסר סמוטריץ': ״הפריפריה והגליל חשובים לי באופן אישי ולממשלה כולה. החלטתי להאריך את הוראת השעה. לא אתן שעכו וטבריה ייפגעו".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר: "המשך הטבות המס לטובת תושבי עכו, טבריה והאיזור הוא דבר חשוב. כפי שהוכח - החוק להטבות המס מביא תושבים רבים ותורם תרומה גדולה לפיתוח היישובים הללו, ואני מברך את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על ההחלטה המהירה אחרי הדיון הבוקר בוועדה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד האוצרפריפריהבצלאל סמוטריץ'הטבות מסועדת הכספים של הכנסתעכוטבריהסח'ניןמשה גפנייישובי הפריפריה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...