אביסון יאנג וג'קי מוקמל יקימו מיזם משותף לשיווק פרויקטים, ייעוץ וניהול נכסים

ג'קי מוקמל היה יו"ר CBRE ומנכ"ל מאן נכסים. אביסון יאנג מספקת שירותי ייעוץ, תיווך, מימון ועוד בתחומי הנדל"ן המניב. מוקמל: "החיבור של אביסון יאנג ושלי הוא מכפיל כוח בדיוק במקומות הכי חשובים"

שיתוף הכתבה
ג'קי מוקמל (יח"צ)ג'קי מוקמל (יח"צ)

אביסון יאנג, בניהולם של גיא עמוסי ואבי גימפל; ויו"ר CBRE ומנכ"ל מאן נכסים לשעבר, ג'קי מוקמל, יקימו מיזם משותף לשיווק פרויקטים, ייעוץ וניהול נכסים.

מוקמל הוא מבכירי הנדל"ן העסקי בישראל, שעסק בייעוץ ושיווק בפרויקטים גדולים רבים. אביסון יאנג מספקת שירותי השקעות, תיווך, ייעוץ, ניהול ומימון ללקוחות בתחומי המשרדים, הקמעונות, התעשייה והמלונאות. הם ישתפו פעולה בפיתוח מגוון מיזמי נדל"ן. CBRE היא חברת שירותי נדל"ן מסחרי מהגדולות בעולם, וב-2018 רכשה את נציגתה הישראלית – מאן נכסים, שהיתה בבעלות משותפת של ג'קי מוקמל וחיים אגי. בדצמבר 2021 מונה אגי למנכ"ל החברה במקום מוקמל.

מוקמל מסר כי, "שוק הנדל"ן הוא שוק של אנשים, ובשנים האחרונות הוא גלובלי יותר מתמיד. יש קונסולידציה בשווקים בכל התחומים. חיפשתי הרבה זמן את הגוף החזק והמעניין ביותר בשוק הנדל"ן המקומי והעולמי ואני שמח שמצאנו שפה וחזון משותפים".  

אבי גימפל (לילך ברעם)אבי גימפל (לילך ברעם)

אבי גימפל, מנכ"ל משותף של אביסון יאנג, הוסיף כי, "בנינו את המוניטין שלנו סביב לקוחות מפתח שמתיישרים בקנה אחד ובאופן מדויק עם המקצועיות, האיכות והסטנדרטים הגבוהים של אביסון יאנג. אנו מצפים להמשיך ולשתף פעולה, כיום תחת אותה מטרייה, עם עמיתינו באביסון יאנג ועם חברות ולקוחות נוספים בארץ ובעולם". 

גיא עמוסי (לילך ברעם)גיא עמוסי (לילך ברעם)

לדברי גיא עמוסי, מנכ"ל משותף של אביסון יאנג, "שיתוף הפעולה הוא תוצאה ברורה וטבעית של מערכת יחסים חזקה בין שני שחקנים מובילים בשוק הנדל"ן העסקי, המבוסס על היסטורית היכרות משותפת וקשרים. שיתוף הפעולה יניב, כך אנו מקווים, פתרונות נדל"ן יצירתיים בארץ ובעולם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ג'קי מוקמלגיא עמוסיאביסון יאנגאבי גימפל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...