הנכדה של לובינסקי רכשה 12% מ-MyTown תמורת 35 מיליון שקל

חברת האחזקות של יעל אלמוג זכאי, E.T.N.A, רכשה כ-12% מחברת הנדל"ן שבשליטת המנכ"ל יוסי חסון, לפי שווי של כ-292 מיליון שקל. העסקה נעשתה לפי שווי דומה לזה שלפיו רכשה הכשרה ביטוח נתח מ-MyTown לפני כחצי שנה

שיתוף הכתבה
מייסד ומנכ"ל MyTown, יוסי חסון (יח"צ)מייסד ומנכ"ל MyTown, יוסי חסון (יח"צ)

חברת האחזקות של משפחת אלמוג זכאי (E.T.N.A) רכשה כ-12% מ-MyTown, שבבעלות בעל השליטה המרכזי, יוסי חסון, המתמחה ביזמות והתחדשות עירונית תמורת 35 מיליון שקל, כך הודיעה היום MyTown. מדובר בהשקעה שנייה השנה בקבוצה לפי שווי דומה, לאחר רכישת מניות על ידי הכשרה לביטוח, שנעשתה לפני כחצי שנה - 11% תמורת 30 מיליון שקל.
 
חברת האחזקות E.T.N.A נמצאת בבעלות ד"ר יעל אלמוג זכאי - שותפה וסגנית יו"ר גיתם BBDO, ומשפחתה. החברה מחזיקה בפורטפוליו מגוון מתחומי הנדל"ן, האנרגיה, הטכנולוגיה והפיננסים בישראל, ארה"ב ואירופה, ומנוהלת על ידי בנה של אלמוג זכאי, אליעד אלמוג. בעבר היתה אלמוג זכאי שותפה בגרעין השליטה של בנק איגוד ובקבוצת לובינסקי. אמה היא דרורה לובינסקי, בתו של יבואן הרכב המנוח דוד לובינסקי. אליעד אלמוג הוא בעל תואר במינהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, והתמנה למנכ״ל חברת האחזקות המשפחתית עם שובו מגרמניה, שם עסק בתחום האנרגיה המתחדשת.
 
MyTown הוקמה לפני כ-12 שנה על ידי חסון, ופועלת בתחום היזמות וההתחדשות העירונית - במיוחד באזורי הביקוש. מאז הקמתה ועד היום, סיימה החברה ביצוע ומסירה של יותר מ-20 פרויקטים, וכיום היא מקדמת במקביל עוד כ-50 פרויקטים עם יותר מ-10,000 יחידות דיור בתכנון, שיווק וביצוע, בדגש על פרויקטים של פינוי בינוי .
 
בעלי המניות בקבוצה כוללים את משפחת ארקין, גיא לקסמן, ישראל מור ודורון ברין (מבעלי קרן הגידור ספרה). באוגוסט קיבלה הקבוצה היתר בנייה לשלושה פרויקטים, ברחובות נורדאו וסוקולוב בתל אביב – תוספת של 15 דירות בשלושתן יחד.

הדמיה של פרויקט רמבם של MyTown בהרצליה (איוולוב מדיה)הדמיה של פרויקט רמבם של MyTown בהרצליה (איוולוב מדיה)

 
חסון מסר כי, "לאחר תהליך בדיקת נאותות ארוך ועמוק, הבחירה של E.T.N.A, בראשות יעל אלמוג-זכאי בקבוצה, היא הבעת אמון בהנהלה, בפרויקטים, במתודולוגיה ובחברה. ההשקעה הנוכחית תאפשר לחברה לגדול בצורה משמעותית עם מגוון רחב של אפשרויות פיתוח ללא מינוף כספי".
 
אליעד אלמוג הוסיף כי, "לאחר שבחנו כמה חברות הפועלות בתחום, בחרנו להשקיע ב-MyTown, המצטיינת ברקורד של עשייה ובאיכות ניהולית עסקית ואנושית".
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:MYTOWNיוסי חסוןE.T.N.Aיעל אלמוג זכאיאליעד אלמוג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...