MyTown תבצע שלושה פרויקטים של חיזוק ותוספת ברובע 3 בתל אביב

הקבוצה קיבלה היתרי בנייה וליווי בנקאי ל־3 פרויקטים ברחובות נורדאו וסוקולוב; תוסיף 15 דירות לשלושה מבנים ותיקים

שיתוף הכתבה

קבוצת MyTown דיווחה על קבלת היתרי בנייה וליווי בנקאי ל-3 פרויקטים חדשים במסגרת תמ"א חיזוק ותוספת (38/1) ברובע 3 בתל אביב. הפרויקטים ממוקמים ברחוב נורדאו וסוקולוב (שני פרויקטים). פרויקט נורדאו 78 כולל בנייה של 6 דירות חדשות שיתווספו ל-16 הדירות הקיימות. פרויקט סוקולוב 95 כולל 11 דירות קיימות ותוספת של 5 דירות חדשות ופרויקט סוקולוב 97 כולל 8 דירות קיימות ותוספת של 4 דירות חדשות. בסך הכללי יתווספו 15 דירות חדשות.

בפרויקט נורדאו יכלול הבניין החדש תוספת דירות בנות 3-4 חדרים ופנטהאוזים בני 5 חדרים. בפרויקט נותרו דירות 4 חדרים בשטח של כ-85 מ"ר, והן מוצעות במחיר של החל מ- 4.5 מיליון שקל. דירות הפנטהאוז ישתרעו על שטח של כ-130 מ"ר וכן מרפסת גדולה של כ-35 מ"ר וגג מוצמד של כ-50 מ"ר. דירות אלה מוצעות במחיר של החל מ-7.6 מיליון שקל. בפרויקט זה, כל הדירות יזכו לממ"ד ומרפסת שמש. התכנון האדריכלי בוצע על ידי יפתח וקס.

פרויקט נוראדו קרדיט הדמיה אנטרייספרויקט נוראדו קרדיט הדמיה אנטרייס

בפרויקט המשותף בסוקולוב 95-97 המוקם בצמוד לפארק הירקון, נוספו דירות חדשות בתמהיל מגוון של 2-3-4 חדרים ופנטהאוזים. מלאי הדירות נמכר עוד טרם קבלת ההיתר בממוצע מחירים של כ-58 אלף שקל למ"ר. התכנון האדריכלי בוצע על ידי שור אדריכלים .

רובע 3 בתל אביב נחשב כאחד מהמקומות המובילים בעיר בקידום ופיתוח פרויקטים בהתחדשות עירונית.  בזכות תוכנית הרובעים המעגנת את זכויות הבניה, יש וודאות מלאה ליזם ולדיירים בתמורות ובתשלומי המיסים הנדרשים. גבולות רובע 3 נעים מפארק הירקון בצפון, נמל תל אביב וחופי הים במערב, רחוב בוגרשוב בדרום ורחוב אבן גבירול במזרח. מיקום הרובע והליכי ההתחדשות העירונית הובילו לכך שמחירי הדירות טיפסו בצורה משמעותית ועומדים כיום בממוצע על כ-55-60 אלף שקל למ"ר. הפרויקטים לא כוללים חניות.

יוסי חסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת מיי טאון, מציין: "הקבוצה מקדמת תהליכי התחדשות עירונית בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ, לרבות- ירושלים, ק.גת, אור עקיבא, הרצליה, רמת-גן, וכמובן בתל אביב. לעתים, לאור מגבלות מקום ורצון הדיירים הקיימים, יש צורך בקידום פרויקטים של חיזוק ועיבוי במקום הריסה ובנייה או פינוי בינוי . דירות חדשות באזורים אלה נהנות מביקוש גבוה בשל מיקום הפרויקטים והתאמתם לסביבה הדינמית של העיר. ערך הדירות הקיימות עולה בעשרות מונים בעקבות החיזוק ותוספת השטח והמרפסת לכל דירה. בסופו של יום, המטרה העיקרית שלנו לאפשר לדיירים הקיימים לשדרג את איכות חייהם בהליך המהיר ביותר שניתן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:MYTOWNיוסי חסוןתל אביבתמ"א 38/1
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...