האשה הראשונה בתפקיד: נחמה בוגין נבחרה לראשות לשכת שמאי המקרקעין

זאת לאחר שזכתה ב-45.5% מהקולות וגברה על אומיד עודד סולימני שזכה ב-37% מהקולות. מוריה רבני לוי נבחרה לסגנית היו"ר, השמאים אריה קמיל וארז כהן נבחרו לנציגי הלשכה במועצת השמאים

שיתוף הכתבה
יו"ר לשכת השמאים החדשה נחמה בוגין (דרור סיתהכל)יו"ר לשכת השמאים החדשה נחמה בוגין (דרור סיתהכל)

שמאית המקרקעין נחמה בוגין היא יושבת הראש החדשה של לשכת שמאי המקרקעין – כך עולה מתוצאות הבחירות שנערכו אמש (ה') לראשות לשכת השמאים, בהם זכתה בוגין ב-45.5% מהקולות. היא צפויה להחליף בתפקיד את היו"ר היוצא חיים מסילתי, אשר תמך בה בבחירות הנוכחיות.

 בוגין גברה על אומיד עודד סולימני אשר זכה בכ-37% מסך הקולות, וכן על סגן יו"ר השלכה הנוכחי סער פלד (12.7%) ודליה עסיס (4.8%). בבחירות השתתפות 840 חברי לשכת שמאי המקרקעין, מתוך 1,336 בעלי זכות בחירה.

השמאית מוריה רבני לוי נבחרי לסגנית היו"ר כאשר הגיעה למקום הראשון בבחירות לוועד הלשכה. שאר חברי הוועד הנבחרים הם אסי אבני, ניב כרמי, עידו שחם, מורן זייד זיינר, מירי רימון, ירון יוניצמן, גולן שבי, חנן ברהום וזרית שבח.

יו"ר השלכה לשעבר ארז כהן, והשמאי אריה קמיל, שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות הלשכה מול היו"ר היוצא חיים מסילתי, נבחרו שניהם לנציגי הלשכה במועצת השמאים, הפועלת תחת משרד המשפטים.

בעקבות הזכייה, אמרה נחמה בוגין : "אני שמחה על האמון הרב והתמיכה הרחבה שזכיתי להם, הוכחנו לאורך כל קמפיין הבחירות כי המטרה שלנו להוביל קו נקי ואמיתי של תרומה ופעולה לטובת שמאי המקרקעין. האתגרים שעומדים בפני הלשכה רבים ואני מאמינה בלב שלם שאצליח ליישם בשטח את המשימות החשובות שהלשכה צריכה לקדם. אני רוצה להודות ליו״ר היוצא חיים מסילתי, על תרומתו החשובה ללשכה ולשמאי המקרקעין בישראל״.

יו״ר הלשכה היוצא חיים מסילתי אמר כי הוא ״מחזק את ידיה של נחמה בוגין ובטוח שהיא תדע להמשיך מהלכים שהתחלנו תוך שמירה על הישגיה של הלשכה. לרשותה נבחרת נפלאה שתסייע לה.בטוחני כי המתמודדים כולם רואים את טובת הלשכה לנגד עינהם ויצטרפו גם הם לעשיה הברוכה.

"העוצמה והיוקרה המיוחסים ללשכה באשר היא, חשובים הם ואני סמוך ובטוח שקברניטיה הנכנסים של הלשכה יפעלו להמשיך ולחזק אותה״.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נחמה בוגיןלשכת שמאי המקרקעיןארז כהןאריה קמילמוריה רבני לויאומיד עודד סולימני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...