עו"ד רונית אשד לוי מונתה למנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית

לפני היא שימשה סמנכ"לית פיתוח עסקי ומנכ"לית יצחקי השקעות התחדשות עירונית בקבוצת יצחקי השקעות, ולפני כן היתה שותפה במחלקת הנדל"ן של משרד עורכי הדין וקסלר, ברגמן ושות'. אשד לוי תחליף בתפקיד את אסף סימון

שיתוף הכתבה
מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית החדשה, עו"ד רונית אשד לוי (ענבל מרמרי)מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית החדשה, עו"ד רונית אשד לוי (ענבל מרמרי)

דירקטוריון אפריקה ישראל מגורים אישר את מינויה של רונית אשד לוי למנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית מבית אפריקה ישראל מגורים. אשד לוי היא בעלת תואר ראשון (.L.L.B) במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. 

לפני כן היא עבדה כשש שנים בקבוצת יצחקי השקעות, שבה שימשה סמנכ"לית פיתוח עסקי ומנכ"לית יצחקי השקעות התחדשות עירונית . במסגרת תפקידיה, היא הקימה את זרוע ההתחדשות העירונית ביצחקי השקעות, טיפלה בהסכמי מימון וליווי בנקאיים, עסקות נדל"ן מגוונות, וכן ניהלה הליכי תכנון ורישוי לקידום תב"עות והוצאת היתרים. קודם לכן היא שימשה שותפה ועו"ד במחלקת הנדל"ן במשרד וקסלר, ברגמן ושות'. היא תחליף את אסף סימון.

לדברי אשד לוי: "המשימה העומדת לנגד עיני החברה היא שוות ערך ללא פחות ממשימה לאומית – בניית בתי מגורים איכותיים ומודרניים ברחבי המדינה, בלב השכונות הוותיקות, תוך מתן מענה להליכי הצטופפות האוכלוסייה המואצים ויצירת פתרונות מגורים חדשניים ועדכניים".

מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מיכה קליין, מסר כי "עם כניסתה לתפקיד, רונית תיקח חלק מהותי במימוש מטרת החברה, להמשיך ולשמר את מיצובה כאחת מחברות הבנייה המובילות בישראל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפריקה ישראלאפריקה התחדשות עירוניתרונית אשד לוימיכה קלייןאסף סימון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...