ג'קוזי במקום אבובים: עמרם אברהם ושי חי החלו להרוס את הלונה גל לטובת הקמת מלון יוקרה

החברה המשותפת של עמרם אברהם ושי חי אחזקות מתכננת להקים במקום אתר נופש שיכלול 150 חדרים, עם חלוקה לשני אגפים נפרדים: 75 חדרים למשפחות עם ילדים ו-75 חדרים לזוגות. המלון והמסעדה שלו יופעלו על ידי כרם מלונות. שטח האתר כולו יהיה 60 דונם

שיתוף הכתבה
הריסת הלונה גל (דוגל)הריסת הלונה גל (דוגל)

דוגל, החברה המשותפת של עמרם אברהם ושי חי אחזקות, החלה השבוע בהריסת המבנים הקיימים בפארק המים הוותיק הלונה-גל, בחוף גולן שבכנרת, לאחר שקיבלה באחרונה היתר הריסה מהוועדה האזורית גולן (פרויקט שעליו סיפר מנכ"ל עמרם אברהם , נועם גרייף, ל" מרכז הנדל"ן "). החברה תקים במקום אתר נופש הכולל 150 חדרים. החברה מעריכה שעבודות הבנייה יחלו בחודשים הקרובים. 

אתר הנופש, שנועד לתיירים מהארץ ומחו"ל, יתפרש על פני כ-60 דונם שנרכשו לפני שלוש שנים מהאגודה השיתופית כנף. המלון המתוכנן יכלול שני אגפים מופרדים לחלוטין: אגף למשפחות שיכלול 75 חדרים, ואגף לזוגות שיכלול 75 חדרים, וייחודו הוא בריכה פרטית וג'קוזי בכל חדר. בכל אגף יוקמו בנפרד לובי כניסה וחדר אוכל. המלון יכלול גם מסעדת שף, בריכה, מתחם ספא וטיפולים וחדר כושר. בנוסף, יכלול המלון אולם כנסים ואירועים, מתחם ספורט ימי ומתחם אטרקציות שיהיו פתוחים לאורחי המלון ולציבור הרחב. 

הדמיה של המלון המתוכנן בשטח הלונה גל (רות ארד וארי שאלתיאל)הדמיה של המלון המתוכנן בשטח הלונה גל (רות ארד וארי שאלתיאל)

המלון והמסעדה ינוהלו בידי כרם מלונות, המתמחה בניהול מלונות יוקרה ומפעילה מלונות בוטיק, בהם מלון גורדוניה במעלה החמישה ומלון אלמא בזכרון יעקב. המלון תוכנן בידי פייגין אדריכלים. עיצוב הפנים של המלון ייעשה בידי המעצבים ארי שלתיאל ורות ארד.  פארק הלונה-גל פעל במשך כארבעה עשורים ונסגר לפני כשנתיים, לאחר שעמד שומם במשך תקופה ארוכה. 

לדברי גרייף, "אנו פועלים להרחבת מנועי הצמיחה של החברה כחלק מתוכנית אסטרטגית שגיבשנו לשנים הקרובות, ובתוך כך, החברה מעמיקה את פעילותה בתחום המלונאות". המנכ"ל והבעלים של כרם מלונות, גדי פריבר, הוסיף כי "אנו מקימים את המלון מתוך תפישה כי כל אגף משרת את קהל היעד הייחודי שלו ומעניק חוויה מלאה המתאימה לצרכיו".

הריסת הלונה גל (דוגל)הריסת הלונה גל (דוגל)

 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמרם אברהםנועם גרייףשי חי אחזקותדוגללונה גלכרם מלונותגדי פריבר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...