מנכ"ל חדש למשרד הבינוי והשיכון: יהודה מורגנשטרן

הוועדה למינויים בכירים אישרה את מועמד השר גולדקנופף לתפקיד. מורגנשטרן, בן 39 ואיש חסידות גור, שימש בתפקידו האחרון כמ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק

שיתוף הכתבה
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף (מוני אקספו)שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף (מוני אקספו)

מנכ"ל חדש למשרד הבינוי והשיכון. הוועדה למינויים בכירים בשירות המדינה אישרה היום (ד') את מינויו של יהודה מורגנשטרן, מועמדו של שר הבינוי והשיכון החדש יצחק גולדקנופף, למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון החדש. מורגנשטרן, בן 39 בלבד, שימש בשנים האחרונות ממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית של בני ברק, וכמו גולדקנופף הוא משתייך לחסידות גור. בימים הקרובים צפוי מורגנשטרן להחליף בתפקיד את המנכ"ל הנוכחי, אביעד פרידמן.

ב-2018 נבחר מורגנשטרן לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים של TheMarker, ושם תואר מסלולו יוצא הדופן:  "בגיל 24 הוא נכנס למכינה בטכניון ללא ידע מוקדם באנגלית, מדעים או מתמטיקה. בתום שנה וחצי של לימודים אינטנסיביים, הוא נכנס כסטודנט מן המניין לפקולטה להנדסת תעשייה וניהול". כיום הוא מחזיק בתואר בתעשיית הנדסה וניהול מהטכניון, ובתואר שני בהיסטוריה של ארץ ישראל מאוניברסיטת חיפה.

מוקדם יותר היום פרסמנו כי מועמדה של שרת התחבורה מירי רגב לתפקיד מנכ"ל משרדה, משה בן זקן, לא אושר על ידי הוועדה למינויים בכירים בשירות המדינה לאחר שנמצא כי אינו עומד בנאי הסף הנדרשים. בשנה האחרונה משמש בן זקן כמנכ"ל הקרן לפיתוח ועידוד ענף הבניה – גוף משותף להתאחדות הקבלנים ולהסתדרות עובדי הבניין.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןאביעד פרידמןיצחק גולדקנופףיהודה מורגנשטרן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...