בוליגו קפיטל ומיטב גייסו 33 מיליון דולר לקרן השקעות במקבצי דיור בארה"ב

חברת ההשקעות המשותפת לבית ההשקעות, לבוליגו ושותף מקומי גייסה את הקרן לתקופה של חמש שנים. בנוסף חברה בת שלה עתידה לרכוש מרכז מסחרי בקונטיקט תמורת 12 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
איתי גורן (אושרית חכמון)איתי גורן (אושרית חכמון)

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל (Buligo Capital) דיווחה  אתמול (א') לבורסה על סיום גיוס המשקיעים לקרן ההשקעות המשותפת שלה עם מיטב בית השקעות Meitav Buligo Fund והשותף המקומי של החברה בארה"ב. הקרן  משתתפת בעסקאות שאותן מובילה בוליגו (co-investment fund),במקבצי דיור בארה"ב. הקרן המשותפת גייסה כ-33 מיליון דולר. ותקופת הקרן היא חמש שנים ממועד סיום הגיוס וניתן להאריך אותה פעמיים, שנה אחת בכל הארכה.

בנוסף, בוליגו הודיעה כי  בכוונת חברה בת שלה  להתקשר בהסכם, ביחד עם שותף מקומי של החברה, לרכישת מרכז מסחרי בשטח כולל של כ-196.8 אלף מ"ר בקונטיקט, ארה"ב. חלק ההון העצמי הצפוי בעסקה מסתכם בכ-12 מיליון דולר ארה"ב. חברה בת של החברה, ביחד עם שותף מקומי, תשמש בתור השותף הכללי של שותפות הנכס ותהיה זכאית לעמלת עסקה, דמי ניהול, ודמי הצלחה. חלקה של החברה בהון העצמי כשותפות מוגבלת צפוי להיות כ-5% מהיקף ההשקעה, סך של כ-600 אלף דולר ארה"ב. הרכישה תמומן על- ידי מימון בנקאי והשקעה של שותפים מוגבלים. בכוונת החברה להתחיל את גיוס ההון העצמי לעסקה בשבועות הקרובים. השלמת העסקה צפויה להתבצע ברבעון הראשון לשנת 2023 

במקביל, בוליגו החלה בגיוס הכספים לקרן ההשקעות הרביעית שלה להשקעות רכישה וייזום במיזמי נדל"ן בארה"ב. הקרן החדשה עתידה להשקיע בכל העסקאות העתידיות של בוליגו, כך שהמשקיעים יוכלו להנות מפיזור רחב של עסקאות בסקטורים שונים, בניגוד למודל של השקעה בעסקה בודדת. 

פעילות בוליגו כוללת השקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, שכוללים מקבצי דיור (מולטי-פמילי) מרכזים מסחריים, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה ובתי אבות באזורי צמיחה, בעיקר בדרום ארה"ב, ובמדינות ההרים במערב. 

איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, מסר "אנו משוכנעים שהקרן תדע לייצר למשקיעים תשואות אטרקטיביות. סקטור המולטי-פמילי ממשיך להפגין ביצועים חזקים גם בסביבה מאקרו-כלכלית שונה, עם תפוסה גבוהה ושמירה על הכנסות גבוהות מדמי השכירות. " 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוליגואיתי גורןמיטב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...