בוליגו קפיטל מחלקת דיבידנד ראשון למשקיעים - בהיקף של 4 מיליון דולר

חברת השקעות הנדל"ן הכירזה גם על הקמת קרן השקעות רביעית במקבצי דיור בארה"ב. בניגוד לקרנות הקודמות של בוליגו, הקרן החדשה תפזר את ההשקעה שלה בכמה עסקות

שיתוף הכתבה
איתי גורן (אושרית חכמון)איתי גורן (אושרית חכמון)

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל (Buligo Capital),שהונפקה בבורסה בספטמבר 2021, דיווחה היום (א') לבורסה על שני אירועים: חלוקת דיבידנד בהיקף 4 מיליון דולר (0.072 דולרים למניה),והקמת קרן השקעות רביעית שלה להשקעות רכישה וייזום במיזמי נדל"ן בארה"ב, בדגש על סקטור המולטי-פמילי.  בוליגו הציגה תוצאות שיא במחצית הראשונה של 2022, עם רווח נקי של 15.3 מיליון דולר. במהלך המחצית הזו מימשה בוליגו שבעה נכסים בארה"ב תמורת סכום כולל של 347 מיליון דולר, תוך שהיא יוצרת תשואה שנתית ממוצעת של 38.8% למשקיעים. 

הקרן החדשה עתידה להשקיע באמצעות השקעה אחת בכמה עסקות עתידיות של בוליגו, כך שהמשקיעים ייהנו מפיזור הסיכונים, בניגוד למודל של השקעה בעסקה בודדת. במקביל, תשקיע החברה עצמה 5% בכל עסקה חדשה. 

הקרן עתידה להשקיע בעסקות רכישה וייזום שאותן מובילה בוליגו קפיטל, לצד שותפים מוגבלים נוספים (LP's),בהיקף של עד 30% מההון העצמי בעסקה בודדת. כלומר בוליגו תוכל להשתתף עד 30% בעסקה יחידה. תקופת ההשקעה של הקרן תתחיל עם הקבוצה הראשונה של המשקיעים ברבעון הראשון של 2023, ותימשך שנה לאחר הסגירה הסופית (עם קבוצת המשקיעים האחרונה). משך חיי הקרן יהיה לתקופה של עד שש שנים מהסגירה הסופית, עם אופציה לשתי הארכות של שנה כל אחת. בוליגו לא צפויה לגבות עמלות, דמי ניהול ודמי הצלחה ברמת הקרן. 

הקמת הקרן תאפשר למשקיעי בוליגו חשיפה להשקעה במיזמי נדל"ן מגוונים בארה"ב, בדגש על סקטור המולטי-פמילי, וליהנות מיכולת בחירת הפרויקטים של בוליגו, ששולטת בכל שרשרת הערך - משלב איתור הנכס, מימון, תכנון, ייזום, השבחה , ועד ניהול הנכס באופן שוטף ומימושו. בוליגו מתמחה בהשקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, בדגש על מקבצי דיור (מולטי-פמילי),מרכזים מסחריים, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה ובתי אבות באזורי צמיחה, בעיקר בדרום ארה"ב, ובמדינות ההרים במערב. 

במקביל לעסקת הקמת הקרן, בוליגו מדווחת על השלמת העסקה לרכישת שלב ב' בפרויקט המולטי-פמילי Preserve at Perdido בפלורידה, הכולל 144 יחידות דיור נוספות, בהמשך ל-168 יחידות שנבנו במסגרת שלב א' של הפרויקט. חלק ההון העצמי (100%) בעסקה הוא כ-42.5 מיליון דולר – שגויסו במלואם. בנוסף, בוליגו מדווחת על השלמת הגיוס וסגירת העסקה לרכישת קרקע לפיתוח נכס מולטי פמילי at Brentwood Encore, שיכלול 195 יחידות דיור בטנסי. חלק ההון העצמי (100%) בעסקה הוא כ-31.5 מיליון דולר.

לדברי מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, איתי גורן: "בוליגו מרחיבה את היקפי הפעילות בארה"ב, ומציגה קרן השקעות שתאפשר למשקיעים גישה לפורטפוליו נכסים מגוון, שיודע להניב תשואות אטרקטיביות". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מולטי פמיליאיתי גורןבוליגו קפיטל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...