המשנה ליו"ר לשכת עוה"ד אברהם ללום הודיע על ריצתו לראשות הלשכה

בעקבות הודעת יו"ר הלשכה אבי חימי כי אין בכוונתו להתמודד פעם נוספת לראשות הלשכה, הודיע היום ללום: "כמי שמכיר את ברגי המערכת היטב, עליי לקחת את האחריות. לא אתן שייווצר וואקום מקצועי שיגרום ללשכה נזק בלתי הפיך". עוד קרא לחימי להתנהל בזהירות עד סוף כהונתו על מנת שלא לפגוע בלשכה

שיתוף הכתבה
עורך הדין אברהם ללום. מכיר את ברגי המערכת (נמרוד גליקמן)עורך הדין אברהם ללום. מכיר את ברגי המערכת (נמרוד גליקמן)

האם לראשונה אי פעם יעמוד בראש לשכת עורכי הדין משפטן מתחום המקרקעין? המשנה ליו”ר לשכת עורכי הדין בישראל ויו”ר פורום קניין ומקרקעין הארצי בלשכה, עו"ד אברהם (אבי) ללום, הודיע היום (ד') על כוונתו להתמודד לראשות לשכת עורכי הדין בבחירות שיתקיימו בחודש יוני הקרוב, זאת לאחר הודעתו אמש של יו"ר השלכה הנוכחי, אבי חימי, על כך שאין בכוונתו לרוץ פעם נוספת לראשות הלשכה, זאת בין היתר בשל המחלוקת החריפה השוררת בינו ובין מדיניות הממשלה החדשה בנושאי חוק ומשפט.

"בשל הודעתו של יו״ר לשכת עורכי הדין אבי חימי על כך שלא יתמודד בבחירות הקרובות, החלטתי כי בתור המשנה ליו״ר הלשכה וככזה אשר מכיר את ברגי המערכת היטב ומנהל את המנגנון קרוב לעשר שנים, שעליי לקחת את האחריות המקצועית ולהיכנס לתפקיד יו״ר הלשכה", כתב ללום בפוסט שפרסם לפני זמן קצר ברשת הפייסבוק.

עוד כתב כי "ציבור עורכי הדין נמצא בראש סדר העדיפויות המקצועי שלי מהסיבה הפשוטה כי הם אלו שמניעים את המערכת הכל כך חשובה הזו.  על כן, לא אתן שייווצר וואקום מקצועי שיגרום ללשכת עורכי הדין בישראל נזק בלתי הפיך ואף לסגירת הלשכה". 

בהתייחס להמשך כהונת חימי עד מועד הבחירות כתב ללום כי הוא "לא רואה מקום שיו"ר הלשכה יתפטר מתפקידו, אך כולי תקווה כי בחודשים הקרובים הלשכה תפעל בצורה זהירה על מנת שלא לגרום לנזקים מול הכנסת ונפעל באופן מקצועי".

דירקטור ואיש אקדמיה

עו"ד ללום חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2006, מייסד משרד עוה”ד אברהם ללום ושות’, המתמחה במימון נדל"ן, מקרקעין, התחדשות עירונית ונדל"ן בינ"ל, ועומד בראשו. כמו כן מחזיק ללום בתפקידים ציבוריים רבים, כאשר לצד כהונתו כמשנה ליו"ר הלשכה ויו"ר פורום הקניין והמקרקעין בה, הוא גם משמש בה כיו”ר פורום נדל”ן בינלאומי, יו”ר המדרשה למשפט ויו”ר המנגנון הארצי. עוד הוא מכהן כדירקטור בעמותות שונות.

בשנים האחרונות פרסם עו"ד ללום מספר ספרים, בהם “מורה דרך לעסקאות תמ”א 38” ו“מורה דרך לפינוי בינוי”. הוא בוגר תואר שני (LL.M) במשפטים מאוניברסיטת תל אביב בשיתוף עם אוניברסיטת ברקלי מ-2015, ובימים אלה כותב את עבודת הדוקטורט. כמו כן משמש ללום כמרצה לדיני מקרקעין במספר מוסדות, וכן משמש כמרצה בקורסים של " מרכז הנדל"ן .


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לשכת עורכי הדיןאברהם ללוםאבי ללוםאבי חימי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...