מיטב עובר דירה: ישכור שבע קומות במגדל בבני ברק תמורת 13.6 מיליון שקל בשנה

בית ההשקעות חתם על חוזה מול חברת הביטוח מגדל ושותפיה, אנשי עסקים חרדים, ויקבל שטח כולל של 10,000 מ"ר, מחסנים וחניות ב-BBC CENTRAL. כ-1,000 עובדי מיטב והחברות הבנות יעברו לבניין החדש, שיקושר ישירות לתחנת הרכבת הקלה, בדצמבר 2023

שיתוף הכתבה

בית השקעות מיטב הודיע היום (ד') כי חתם על הסכם שכירות עם מגדל חברה לביטוח (75%) ושותפיה, אנשי העסקים החרדים שוקי שרון, יהודה עמאר, יעקב ברונר ואחיו ישראל - הבעלים של בניין BBC CENTRAL שממוקם ברחוב ז'בוטינסקי 1 בבני ברק, תמורת 13.6 מיליון שקל בשנה. בהתאם להסכם, תשכור החברה ממגדל והשותפים שבע קומות משרדים בשטח כולל של כ-10,000 מ"ר ברוטו, מחסנים וחניות עבור החברה והחברות הבנות שלה. החברה תעבור לשם ממשכנה הנוכחי ברחוב ברוך הירש בבני ברק.

תקופת השכירות היא לעשר שנים מסיום העבודות על השטח המדובר, עם שתי אופציות להארכת תקופת השכירות, של חמש שנים כל אחת. דמי השכירות כוללים שכירות בגין השטח, ארנונה, דמי ניהול ותוספת בגין דמי השתתפות המשכיר בעבודות ההכשרה. כ-1,000 עובדי מיטב והחברות הבנות צפויים לעבור לבניין החדש בדצמבר 2023.

פרויקט BBC CENTRAL, שיוקם בגבול בין בני ברק לרמת גן ובסמוך למתחם BBC, נמצא בימים אלה בבנייה,  ויהיה בסמוך לתחנה של הקו האדום והרכבת הקלה. הבניין כולל 40 קומות משרדים ושלוש קומות מסחר ושירותים. האכלוס צפוי ברבעון האחרון של 2023. בניית הפרויקט החלה ב-1995, ובשל חילוקי דעות בין הבעלים הקודמים נשאר חשוף זמן רב, וזכה לכינוי "הפיל הלבן של בני ברק".

הבנייה של BBC CENTRAL (מאת RimonLV - נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=106145361)הבנייה של BBC CENTRAL (מאת RimonLV - נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=106145361)

סמנכ"ל הרכש והלוגיסטיקה במיטב, אייל שמש, מסר כי "המגדל בו בחרנו הוא היחיד בישראל שמאפשר גישה פנימה של הרכבת הקלה, כמו במדינות אחרות בעולם. בנוסף, הקומות וסביבת העבודה תוכננו כך שיתאימו למודל של עבודה היברידית, שבו אנו פועלים מאז פרוץ הקורונה. המעבר לבניין החדש נעשה בשיתוף פעולה מלא עם ועד העובדים, שמבין את החשיבות והצורך להעניק לעובדים סביבת עבודה חדשנית ודיגיטלית המותאמת לעידן החדש".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגדלמיטבשוקי שרוןיהודה עמאריעקב ברונרישראל ברונרBBC CENTRAL
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...