מלאומי למימון חוץ בנקאי: אלעד כץ מונה לראש מערך האשראי של ברקת

כץ שימש עד לאחרונה ראש ענף במערך בנייה ונדל"ן של בנק לאומי, וניהל בו צוות שליווה תיק אשראי בהיקף של 15 מיליארד שקל. הוא מצטרף לחברה שאותה מנהל עדי גזית אחרי שעבד 15 שנה בבנק

שיתוף הכתבה
אלעד כץ (באדיבות החברה)אלעד כץ (באדיבות החברה)

ברקת, חברת מתן אשראי ציבורית לנדל"ן, בניהולו של עדי גזית, הודיעה היום (ד') על מינוי אלעד כץ לראש מערך האשראי בחברה. כץ (44) כיהן עד לאחרונה כראש ענף במערך בנייה ונדל"ן בבנק לאומי, לאחר כ- 15 שנות עבודה בבנק, כץ הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני MRE בלימודי מקרקעין בטכניון.

הוא ניהל בלאומי צוות שליווה תיק אשראי בהיקף של כ-15 מיליארד שקל. במסגרת תפקידו היה כץ אחראי לאיתור לקוחות ופרויקטים, להרחבת תיק האשראי, למתן ייעוץ ליזמים ולקוחות, מו"מ מסחרי ומשפטי, מימון לקוחות בתחום הנדל"ן לרבות אנליזה של פרויקטים בתחומי המגורים, נדל"ן מניב, התחדשות עירונית , מימון קרקעות וקבלני ביצוע ועוד. 

לדברי מנכ"ל ברקת, עדי גזית, "אלעד מביא עמו ידע ורזומה רחב ומגוון בתחום האשראי לנדל"ן, ובעל ניסיון רב בתפקידים משמעותיים בתחום. אנו משוכנעים כי כניסתו לתפקיד ראש מערך האשראי של ברקת תתרום באופן משמעותי להתרחבות החברה בתחום".

כץ אמר כי, "תחום המימון לפרויקטים של נדל"ן הוא תחום מרתק, הנמצא בתנופת פעילות. אני מאמין שיחד נוביל את החברה להרחבה ולגיוון משמעותיים של תיק האשראי שלה".

בין העסקות האחרונות שביצעה ברקת נמצאות מימון נוסף שקיבלה לפרויקט כיכר המדינה בסך 280 מיליון שקל מכלל ביטוח ומגדל,  בתוספת ל-1.7 מיליארד שקל, וכן ליווי לנאמני קבוצת פרי בסך 113 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלעד כץעדי גזיתברקת מימוןבנק לאומי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...