רוטשטיין רכשה אופציה להסכם חכירה לקרקע לבניית 160 יח"ד בפ"ת תמורת 23 מלש"ח

מדובר בקרקע שנמצאת בסמוך לעיר ולכביש 6, בשטח 17 דונם, עם אפשרות לבניית 160 יחידות דיור. ההסכם מותנה באישור רמ"י לרכישה בפטור ממכרז. החברה צופה הכנסות של 375 מיליון שקל מהפרויקט והוצאות של 315 מיליון שקל

שיתוף הכתבה

חברת רוטשטיין, בניהולו של אבישי בן חיים, הודיעה היום (ד') לבורסה שיצרה קשר עם שני מוכרים שאינם קשורים לחברה לרכישת אופציה להסכם חכירה עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י),תמורת 23 מיליון שקל.

מדובר בקרקע ששטחה 17 דונם, שבה זכויות לבניית כ-160 יחידות דיור, בסמוך לפתח תקווה וכביש 6. התמורה בגין רכישת המקרקעין מרמ"י תיקבע בהתאם לשומה שזו תפרסם. שומה כזו עדיין לא פורסמה נכון למועד זה. בהתאם להערכה ראשונית של החברה, היקף ההכנסות הצפויות בפרויקט הוא כ-375 מיליון שקל, והיקף העלויות הצפויות בפרויקט, עלויות המקרקעין ועלויות ההקמה, נאמד ב- 315 מיליון שקל לפני מע"מ.

הסכומים יופקדו בחשבון נאמנות ויועברו לחשבון המוכרים רק לאחר קבלת אישור רמ"י להקצאת המקרקעין למוכרים או מי מטעמם, לרכישה באמצעות פטור ממכרז - בהתאם להסכם החכירה - ובתוך 60 חודשים ממועד ההתקשרות בהסכם בין הצדדים. אם תנאי זה לא התקיים בתוך 18 חודשים, רשאי כל אחד מהצדדים לבטל את העסקה בהתראה של 60 יום.

עסקה זו מצטרפת  לספר פרויקטים נוספים של רוטשטיין שבהם חלה התקדמות לאחרונה. החודש אושרה התוכנית להתחדשות עירונית בחדרה לכ-1,400 יחידות דיור בשיתוף דן נדל"ן וקבוצת פרקש - פרויקט שבו זכו במכרז בתחילת השנה ב-2 מיליארד שקל במשותף. עוד דיווחה החברה בספטמבר כי תבנה במסגרת פרויקט פינוי בינוי ברמת גן 132 דירות.
.
רוטשטיין סיימה את הרבעון השלישי של 2022 עם זינוק ברווח הנקי, ל-27.4 מיליון שקל (כ-24 מיליון שקל מיוחסים לבעלי המניות) לעומת 5.1 מיליון שקל (כ-3.5 מיליון שקל מיוחסים לבעלי המניות) ברבעון המקביל אשתקד. הזינוק ברווח הנקי נבע מהעלייה בהיקפי הפעילות של הקבוצה, ממכירת הקרקע בפרדסיה ומגידול ברווחי השקעות המטופלות לפי שיטת השווי המאזני (שיטה לטיפול חשבונאי) בגין התקדמות הפרויקט בכרמי הנדיב שבקריית מלאכי.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלרוטשטייןרמ"יהסכם חכירהאבישי בן חיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...