אאורה הוציאה הודעות פינוי לדיירים בפרויקט התחדשות בקריית אונו

במסגרת פרויקט אאורה האורן, יפונו 96 דירות ויוקמו 305 יחידות דיור חדשות בחמישה מגדלים. רווח הגולמי שהחברה צופה מהפרויקט הוא 128 מיליון שקל. עד סוף נובמבר מכרה החברה 77 מהדירות תמורת 243 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)

אאורה השקעות הודיעה היום (ה') על התקדמות בפרויקט הפינוי בינוי שלה ברחבת האורן בקריית אונו. בהודעה לבורסה ציינה אאורה כי הוציאה לדיירים הוותיקים במתחם הודעות פינוי, לקראת תחילת ביצוע העבודות.

הפרויקט, שיבוצע במקשה אחת, כולל פינוי של 96 דירות והקמת 305 יחידות דיור בחמישה מגדלים: מגדל בן 19 קומות, שני מגדלים בני 17 קומות ושניים נוספים בני תשע קומות. עוד כולל הפרויקט 986 מ"ר של שטחי מסחר ומבני ציבור. בהודעה ציינה אאורה השקעות כי בקשות להיתרים מלאים של כלל הפרויקט נדונו ואושרו בתנאים בוועדה המקומית לתכנון ובנייה באוקטובר האחרון, וכן היתר בנייה לבניינים סמוכים לפרויקט שהחברה התחייבה לשפצם לפני ביצוע עבודות הבנייה של פרויקט, התקבל בנובמבר.

הדמיה של פרויקט האורן של אאורה (אדריכל מנדי רוזנפלד)הדמיה של פרויקט האורן של אאורה ( אדריכל מנדי רוזנפלד)


תחילת הביצוע של הפרויקט צפויה במהלך הרבעון הראשון של 2023. העבודות צפויות להימשך כ-40 חודשים, עד 2026. עד ה-30 בנובמבר נמכרו בפרויקט 77 יחידות דיור תמורת סכום כולל של כ-243 מיליון שקל, והרווח הגולמי של החברה מהפרויקט צפוי להסתכם בכ-128 מיליון שקל. בסמוך למתחם מתוכננת להיבנות תחנה של הקו הצהוב של המטרו, שאמור להיות מוכן עם אכלוס השכונה ב-2026.

אאורה ישראל, חברה בת של אאורה השקעות, שבבעלות עו"ד יעקב אטרקצ’י, היא חברה ציבורית ויזמית העוסקת בבנייה למגורים ובתחום ההתחדשות העירונית בישראל. החברה מקדמת כיום יותר מ-50 פרויקטים הכוללים 23,733 יחידות דיור. מתוך כלל הפרויקטים, 39 הם בתחום ההתחדשות העירונית, ובמסגרתם תבנה החברה 18,889 יחידות דיור.
 

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רחבת האורן קריית אונוקריית אונואאורהיעקב אטרקצ'י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...