חדשות הנדל"ן: דוניץ-אלעד מחתימה בגבעתיים, ג'י סיטי מוכרת נכסים בנורבגיה וצרפתי שמעון סיימה לשווק בב"ש

דוניץ-אלעד החתימה 100% מבעלי הדירות בפרויקט המרי בגבעתיים. סיטיקון, חברה בת של ג'י סיטי, מכרה שני נכסים בנורבגיה תמורת 121 מיליון יורו. צרפתי שמעון השלימה את המכירה של כל שלב א' בפרויקט שלה בשכונת נאות הדרים בבאר שבע, תמורת 270 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט המרי בגבעתיים (קייזר אדריכלים)הדמיה של פרויקט המרי בגבעתיים (קייזר אדריכלים)

דוניץ-אלעד החתימה 100% מבעלי הדירות בפרויקט המרי בגבעתיים

דוניץ-אלעד השיגה 100% מהחתימות של בעלי הזכויות בפרויקט המרי בגבעתיים, לאחר שהתב"ע אושרה והוגש היתר בנייה לפרויקט, שיוקם על שטח של 5 דונמים. במסגרת הפרויקט ייבנו ארבעה בניינים בני חמש עד עשר קומות, שבהם יהיו 105 דירות, בין הרחובות המרי וניצנה בעיר. לצורך כך ייהרסו שבעה בניינים, שבהם 42 יחידות דיור. את תכנון הבניינים מוביל משרד האדריכלים דני קייזר.

רונן יפו (סיון פרג)רונן יפו (סיון פרג)


מנכ"ל דוניץ-אלעד, רונן יפו, אמר כי "נמשיך לעסוק בפיתוח שכונות ומתחמי מגורים, תוך הקפדה מופתית על בניית חוויית מגורים איכותית ושימת דגש על תכנון דירות מעולות וחיי קהילה עשירים ומגוונים".

סיטיקון מכרה שני נכסים בנורבגיה תמורת 121 מיליון יורו

סיטיקון, חברה בת של ג'י סיטי הפועלת בצפון אירופה, חתמה על הסכם למכירת שני נכסים שאינם נכסי ליבה בנורבגיה, תמורת כ-1.25 מיליארד קרונה נורבגית (כ-121 מיליון יורו). מחיר המכירה ברוטו נמוך בכ-2.5% מהשווי בספרים של הנכסים, נכון ל-31 בדצמבר 2021. סיטיקון תמכור את שני הנכסים, שממוקמים בערים הורטן ופורסגרון, ל-Scala Eiendom AS. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2022. הנכסים הנמכרים חופשיים מכל שעבוד או חוב.

זו המכירה השנייה של סיטיקון השנה בנורבגיה, לאחר השלמת מכירת שני נכסים תמורת כ-154.4 מיליון יורו מוקדם יותר השנה, בהתאם למחיר בספרים. העסקה האחרונה, ביחד עם מכירות נכסים בהיקף של כ-920 מיליון שקל ב-2022, בהנחה ממוצעת של כ-1.9% על מחירי הנכסים בספרים ב-G City Europe, מאששות את שווי נכסי הקבוצה באירופה ומהוות חלק מהתוכנית האסטרטגית שלה למיקוד בנכסים סופר אורבניים, מכירת נכסים שאינם נכסי ליבה ולהפחתת מינוף הקבוצה.

צרפתי שמעון מכרה 176 דירות בבאר שבע תמורת 270 שקל

צרפתי שמעון דיווחה השבוע על סיום השיווק של שלב א' בפרויקט צרפתי בנאות הדרים שהיא בונה בשכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע. החברה מכרה 176 דירות בשלושה בניינים בני 14-16 קומות, תמורת סכום כולל של כ-270 מיליון שקל, ובקרוב תוציא לשיווק את השלב הבא בפרויקט שיכלול כמות דומה של דירות. בסך הכל יכלול הפרויקט כ-600 דירות. אדריכל הפרויקט הוא משרד טיטו אדריכלים.

אבי צרפתי (ישראל כהן)אבי צרפתי (ישראל כהן)

לדברי מנכ"ל משותף בצרפתי שמעון, אבי צרפתי, "השלב הראשון של הפרויקט זכה לביקושים גבוהים מצד משפרי דיור מבאר שבע עצמה ומכל אזור הדרום, זוגות צעירים, משפחות צעירות, הורים לילדים גדולים שעזבו את הווילה, ועוד. שכונת נאות הדרים מאופיינות בתכנון מרחב ציבורי קהילתי ונגיש, הכולל ריאות ירוקות, מוסדות חינוך, פנאי, תרבות וקהילה".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:באר שבערונן יפוצרפתי שמעוןאמיר כהןסיטיקוןאבי צרפתינאות הדריםגבעתייםאלעדדוניץג'י סיטינורבגיה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...