בעקבות פטירת שלמה טיסר: השליטה בוילאר אינטרנשיונל הועברה לאלמנתו

שווי החברה, שעוסקת בהשכרת מבנים, בעיקר תעשייתיים, הוא 2.78 מיליארד שקל. טיסר הלך לעולמו בספטמבר, אלמנתו מיכל משמשת כיום דירקטורית בחברה, ובנו מתן הוא המנכ"ל

שיתוף הכתבה

ב-19 בספטמבר השנה הלך לעולמו מנכ"ל ובעל השליטה העיקרי (75%) בחברת הנדל"ן וילאר אינטרנשיונל , שלמה טיסר. היום (ב') דיווחה החברה לבורסה כי ניתן צו קיום צוואה בקשר לעיזבונו של טיסר ז"ל, ובכלל זה מניות וילאר שהיו באחזקתו. בהתאם לצוואה, תחזיק מיכל טיסר, אלמנתו ודירקטורית בחברה, בכ-54% ממניות החברה, וכל אחד משלושת ילדיהם (המנכ"ל מתן טיסר, עופר טיסר ודפנה טיסר מרום) יחזיק בכ-7% מהמניות, בכפוף ולאחר התקיימות תנאים שנקבעו בצוואה ולא פורסמו.

ב-1989 רכש טיסר את וילאר, שהוקמה באמצע שנות ה-70. ב-1993 החברה הונפקה, ומ-2008 שימש טיסר מנכ"ל, כמעט עד יומו האחרון. וילאר עוסקת בהשכרת מבנים (בעיקר תעשייתיים, אך גם מבני מגורים) בארץ וברומניה. לפי וילאר, טיסר היה אחראי להתוויית האסטרטגיה העסקית והמדיניות הפיננסית, שנחשבה שמרנית, בין היתר בשל הימנעותה ממינוף. כתוצאה מכך, ההון העצמי של החברה מהווה יותר מ-70% מהמאזן שלה.

ביולי האחרון מונה טיסר לנשיא החברה וסיים את תפקידו כמנכ"ל. השינוי נבע מהרצון להפחית בהיקף העבודה. בנו מתן מונה למנכ"ל במקומו. בנוסף לבנו, מועסקות בווילאר אלמנתו מיכל ובתו דפנה. ההון של טיסר, הנאמד ביותר מ-1.8 מיליארד שקל, יתחלק כאמור בין אשתו וילדיו.

שווי וילאר נכון להיום הוא 2.78 מיליארד שקל. החברה מחזיקה בנכסים מניבים בישראל בשטח של כ-450 אלף מ"ר, בעיקר בפריפריה, המושכרים למספר רב של שוכרים, ומתוכם כ-46 אלף מ"ר לחברות הקבוצה. ברומניה היא מחזיקה ב-16 אלף מ"ר נוספים, המושכרים במלואם לחברות הקבוצה. שיעור התפוסה בנכסיה נכון ליוני 2022 הוא 99.9%.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:וילארשלמה טיסרמתן טיסרמיכל טיסר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...