חדשות הנדל"ן: תוכנית פינוי בינוי לבוני התיכון בכפ"ס, ינוב זכתה במכרז דיירים ברעננה ואמפא ישראל סיימה שיווק של 605 מלש"ח ברחובות

הוועדה המחוזית העבירה להפקדה תוכנית לפינוי בינוי של בוני התיכון בכפר סבא, שבמסגרתה ייבנו 233 דירות. ינוב תבצע פרויקט 38/2 במרכז רעננה. אמפא ישראל סיימה לשווק את שלושת המגדלים הראשונים בפרויקט מגדלי אמפא ברחובות

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט הפינוי בינוי של בוני התיכון בכפר סבא (3dvision)הדמיה של פרויקט הפינוי בינוי של בוני התיכון בכפר סבא (3dvision)

בוני התיכון תבנה 233 דירות בכפר סבא בפרויקט פינוי בינוי

בוני התיכון דיווחה השבוע שהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכז החליטה להפקיד בתנאים את התב"ע לרחוב רמז כפר סבא להתנגדויות. על פי התוכנית שמקדמת בוני התיכון, היא תקים במקום פרויקט פינוי בינוי במתחם המשתרע על 8.8 דונמים, שבו חמישה בניינים ישנים הכוללים 66 יחידות דיור. במקומם ייבנו שלושה בניינים בני שמונה קומות שיכללו 233 יחידות דיור, כ-450 מ"ר שטחי מסחר, כ-600 מ"ר משרדים ו-1,080 מ"ר מבני ציבור. נכון למועד הדיווח, החתימה החברה 77% מבעלי הזכויות במתחם.

רן מלאך (דויד סקורי)רן מלאך (דויד סקורי)

לדברי מנכ"ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית , עו"ד רן מלאך: "במסגרת התכנון שמה החברה דגש רב על אופי הבינוי החדש ופיתוח השטחים הציבוריים, באופן שישתלבו במרקם האורבני הקיים. פרויקט רמז ממוקם במיקום אידיאלי בעיר כפר סבא ובעל נגישות רבה לצירי תחבורה ראשיים".

ינוב זכתה במכרז דיירים לתמ"א 38/2 ברעננה

ינוב זכתה במכרז דיירים לפרויקט תמ"א 38/2 ברחוב קלאוזנר 17 ברעננה, שיכלול הקמת בניין חדש בן שמונה קומות עם 23 יחידות דיור חדשות, שייבנו במקום בניין ישן בן שלוש קומות ותשע דירות, שייהרסו ויפונו. ינוב תבצע את הפרויקט בשיתוף עם טרסה יזמות נדל"ן. מהחברה נמסר כי החתימה את כל הדיירים על חוזי הפינוי. הפרויקט ממוקם במרכז העיר, בסמוך לרחוב אחוזה וקרוב לכביש 4 וכביש 531. ברחוב קלאוזנר נבנו כבר כמה פרויקטים של התחדשות עירונית - בעיקר מסוג תמ"א 38 /1 – חיזוק ותוספת בנייה.



לדברי מנכ"ל ינוב, שגיא לנצ'נר, "לאחר החתמת הדיירים, אנו פועלים לגיבוש ואישור התכנון מול הרשות המקומית, ובהמשך לקבלת היתר בנייה. הפרויקט מצטרף לכמה פרויקטים אחרים שאנו מקדמים ברעננה ולפרויקטים רבים נוספים באזור השרון כולו".

אמפא ישראל שיווקה את שלושת המגדלים הראשונים שלה ברחובות

אמפא ישראל דיווחה השבוע שסיימה את השיווק של שלושת המגדלים הראשונים בפרויקט מגדלי אמפא בשכונת חצרות המושבה שבמערב רחובות. החברה מכרה 242 דירות בסכום כולל של כ-605 מיליון שקל. פערי המחירים בין הדירות שנמכרו במגדל הראשון למגדל השלישי הגיעו לעשרות אחוזים. מחיר דירת ארבעה חדרים בקומות הביניים היה כ-2 מיליון שקל במגדל הראשון, לעומת 2.55 מיליון שקל במגדל השלישי - פער של 27%. במקביל לסיום מכירת שלושת המגדלים, החברה מתכננת לצאת לשיווק המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט, שיכלול 82 דירות. הפרויקט כולל ארבעה מגדלים בני 17 קומות, עם 324 יחידות דיור ושלושה מפלסי חנייה. קומת קרקע כוללת חזית מסחרית של כ-2,000 מ"ר. אדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר.

הדמיה של פרויקט מגדלי אמפא ברחובות (viewpoint)הדמיה של פרויקט מגדלי אמפא ברחובות (viewpoint)


מנכ"ל אמפא ישראל, אלי אגם, ציין כי "עקב ההאטה בשוק הדיור ועליית הריביות, קצב המכירות התמתן במעט, אך אנשים ממשיכים להגיע למשרד המכירות. אנו מאמינים שבשנים הקרובות מחירי הדיור באזור ימשיכו לעלות, שכן המיקוד העירוני בפיתוח סביבתי המואץ, נגישות השכונה והקרבה למוקדי תעסוקה מרכזיים הופכים אותה למבוקשת מאוד, במחירים ריאליים ביחס לתמורה".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אמפא ישראלאלי אגםבוני התיכון התחדשות עירוניתרן מלאךשגיא לנצ׳נרכפר סבארחובותחצרות המושבה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...