HQ אדריכלים זכתה במכרז לתכנון הארנה באשדוד

מדובר במבנה רב תכליתי בקריית הספורט שמתוכננת ברובע פארק לכיש בצפון העיר, והוא ישתרע על 16 דונם ויכיל 5,000 מקומות ישיבה. למכרז של עיריית אשדוד הוגשו שש הצעות

שיתוף הכתבה
הדמיה של רובע פארק לכיש (ארי כהן אדריכלים)הדמיה של רובע פארק לכיש (ארי כהן אדריכלים)

HQ אדריכלים זכתה במכרז של עיריית אשדוד למתן שירותי תכנון כולל להקמת הארנה – מבנה רב תכליתי בקריית הספורט העתידית של העיר. המבנה יוקם ברובע פארק לכיש בצפון העיר, ישתרע על פני 16 דונם ויכלול 5,000 מקומות ישיבה. למכרז לתכנון הארנה הוגשו שש הצעות.

הארנה יוקם לצד אצטדיון כדורגל עירוני חדש שיכלול 20 אלף מקומות ישיבה, שאותו מתכנן משרד ארדיטי בן נעים; ובריכה אולימפית שתוקם לפי תכנון של משרד V5 אדריכלים. לוח הזמנים לתכנון וקבלת היתרי הבנייה לארנה הוא כשנה וחצי, ובנייתו צפויה לארוך כשלוש שנים נוספות.

הקריה כולה היא חלק מתכנון רחב להקמת הרובע החדש בצפון העיר, שבו ייבנו כ-2,700 יחידות דיור במסגרת יישום הסכם הגג שעליו חתמה אשדוד עם המדינה - מחציתן מיועדות לזוגות צעירים, זכאי משרד השיכון. תצורת הבינוי המתוכננת מתבססת ברובה על מבנים בני שמונה עד עשר קומות, ובשולי השכונה יוקמו תשעה מגדלים בני 28-15 קומות.

עד כה זכו שמונה יזמים במכרזי הקרקעות של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ברובע החדש, לבניית 2,062 יחידות דיור. עמרם אברהם זכתה במכרזים להקת 1,387 יחידות דיור ברובע - כ-50% מכלל היחידות המתוכננות. הרובע החדש יכלול גם מתחם תעסוקה ומסחר על שטח של כ-30 דונם.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:HQ אדריכליםאשדודרובע פארק לכישרשות מקרקעי ישראלרמ"י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...