אושרה תוכנית התחדשות של אלמוג לבניית 227 יח"ד בפתח תקווה

על פי התוכנית שאושרה בשכונת אחדות בדרום העיר, במקום יוקמו שני מגדלים בני 24 קומות, שיכללו גם שטחי מחסחר, במקומן של 56 דירות ותיקות המיועדות להריסה

שיתוף הכתבה
אמיר הלר, משנה למנכ"ל אלמוג (איציק שוקל)אמיר הלר, משנה למנכ"ל אלמוג (איציק שוקל)

הוועדה המחוזית מרכז אישרה אתמול למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי של קבוצת אלמוג בשכונת אחדות בדרום פתח תקווה. במסגרת הפרויקט, יהרסו שלושה בניינים הכוללים 56 דירות במפגש הרחובות יוספסברג, מיכל כץ ובן-צבי, ובמקומם יוקמו שני מגדלי מגורים בני 24 קומות שיכללו 227 יח"ד. עוד צפוי הפרויקט לכלול שטח מסחרי בהיקף של כ-400 מ"ר בקומת הקרקע, ויוקצו משטח התוכנית שני מגרשים בשטח כולל של כדונם לטובת בניית מבני ציבור.

אדריכל התוכנית הוא דורון גולדווסר, והיא קודמה בתיאום עם עיריית פתח תקווה ומנהלת "כרמים" של העירייה. קבוצת אלמוג מדווחת כי מיד עם פרסום התכנית ברשומות, החברה תפעל להוצאת היתרי בניה בהקדם האפשרי.

שכונת אחדות נחשבת לשכונה ותיקה הנמצאת בסמיכות לשכונות שעריה וכפר גנים ב', השכונה ממוקמת בחלקה הדרומי של העיר, בקרבה לכביש 471 המחבר אותה לעורקי תחבורה ראשיים נוספים ביניהם כבישים 4, 40 ו-6.  בימים אלה מקדמת העירייה תוכנית התחדשות לשכונה, אשר הפרויקט של אלמוג הוא אחד ממימושיה. על פי תוכנית אחדות חלק מהמבנים בשכונה מיועדים לפינוי-בינוי וחלקם מיועדים להתחדשות במסגרת תמ"א 38 . בתוך כך, יינתן מענה בנושאי תחבורה, שטחי ציבור ומוסדות ציבור.

הוועדה ציינה בהחלטה כי "מדובר בתוכנית חשובה המציעה במתחם פינוי בינוי והתחדשות התואמים את מדיניות התכנון הארצית והמחוזית. הוועדה רואה חשיבות גדולה בקידום יעד זה. להתחדשות עירונית חשיבות לאומית בעיבוי המרקם העירוני, חיזוק העיר הן בהיבט של מתן פתרונות דיור איכותי לתושבים ובמקביל חיזוק התשתיות העירוניות כגון: תחבורה ציבורית יעילה ומתן מענה למבני ציבור נוספים. מנגד מאפשרת ההתחדשות במרקם הקיים, שמירה על השטחים הפתוחים העוטפים את העיר ומספקים אפשרויות לבילוי ופנאי לתושבים".

המשנה למנכ"ל קבוצת אלמוג אמיר הלר ברך את דיירי מתחם וברך על ההחלטה:  "מתחם יוספסברג מהווה נדבך אחד מתוך תכנית כוללת להתחדשות עירונית בשכונת אחדות שמובילה עיריית פתח תקווה. פרויקט פינוי בינוי זה כולל הפרשת שטחים למוסדות ציבור אשר ישמשו את דיירי המתחם והשכונה, במסגרתו תוקם כיכר עירונית, יוקצו שטחים ירוקים וכן רצועת מסחר שכל כך נדרשת במקום. הפרויקט ימשוך ללא ספק תושבים חדשים לשכונה מהעיר ומהסביבה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלמוגאמיר הלרפתח תקווהשכונת אחדותהוועדה המחוזית מרכז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...