מזרחי טפחות העניקה אשראי של 650 מיליון שקל לפרויקט מטרופולין של איציק תשובה

הפרויקט, שנבנה באזור התעשייה פולג בנתניה, ישלב שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של 26 אלף מ"ר. החברה החלה לבנות אותו, והגישה בקשה להגדלת זכויות הבנייה, כדי שתוכל להוסיף מגדל משרדים בן 40 קומות, של תעסוקה ומלונאות

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט מטרופולין (3Division)הדמיה של פרויקט מטרופולין (3Division)

קבוצת איציק תשובה החלה בעבודות להקמת פרויקט "מטרופולין" בנתניה, זאת לאחר שקיבלה ליווי בנקאי מבנק מזרחי טפחות בהיקף 650 מיליון שקלים. הפרויקט יכלול מרכז עסקים גדול במתחם אשר ישלב שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף כולל של כ-26 אלף מ"ר, בשדרות גיבורי ישראל באזור התעשייה פולג. 

החברה קיבלה היתר בנייה לשלב הראשון של הפרויקט, והבנייה בשטח כבר החלה. מהחברה נמסר כי הגישה בקשה לוועדה המקומית להגדלת זכויות הבנייה, ולהוספת מגדל משרדים בן כ-40 קומות של תעסוקה ומלונאות בשלב הבא של הפרויקט.

הפרויקט המשתרע על שש קומות, כולל 6,000 מ"ר בקומת הקרקע שעליה תיבנה שדרת מסחר ובה חנויות, מסעדות, ברים ובתי קפה תחת כיפת השמיים, שביניהם יעבור מעין רחוב פנימי. מעל קומת המסחר תוקם גינה ירוקה לשימוש הדיירים והמבקרים במתחם, וכן מתוכננים חניונים תת-קרקעיים. הכניסה למתחם העסקים תהיה דרך פארק ירוק עם מדשאות רחבות, עצים ובריכות נוי. 

המתחם מאפשר לדיירים חלוקת חללים ועיצוב בהתאמה אישית באופן שבו התכנון יהיה מודולרי, וחברות גדולות יוכלו להתפרש על פני קומה שלמה, או לחלופין לחלק את הקומות לשטחים בגדלים שונים בהתאמה אישית ודינמית. בין החללים יהיו מרפסות גדולות הצופות אל נוף פתוח וגג ירוק ורחב. על תכנון הפרויקט אחראי משרד רמי וימר אדריכלים.



לדברי ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה, "אני נרגש לראות את הפרויקט המדהים הזה קורם עור וגידים. הליווי הבנקאי שקיבלנו מבנק מזרחי טפחות משקף הבעת אמון מובהקת של המערכת הפיננסית בישראל ביכולותיה ובעוצמתה של החברה, כמו גם באיכות הפרויקט עצמו. מדובר באחד ממתחמי העסקים הגדולים והמרשימים שהיו בנתניה. עד כה נמכרו בפועל למעלה מ-90% מהשטחים למכירה והביקושים ממשיכים להיות גבוהים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנק מזרחי טפחותמזרחי-טפחותאיציק תשובהנתניהויקטור חביבאזור התעשייה פולג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...