חדשות הנדל"ן: עסקת קומבינציה בנתניה, רכישת מרכז מסחרי בקליפורניה וזכייה במכרז בניו יורק

מישורים רכשה מרכז מסחרי בטלהסי בכ־34 מיליון דולר; קרדן תבנה 117 יח"ד בנתניה במסגרת הסכם קומבינציה; אלקטרה זכתה במכרז של עיריית ניו יורק להנגשת צמתים לעיוורים

שיתוף הכתבה

קרדן ממשיכה לבנות בנתניה 

קרדן נדל"ן חתמה על עסקת קומבינציה לרכישת קרקע בשטח של כ-4.4 דונם בנתניה. במסגרת העסקה עם בעלי קרקע פרטיים, תקים מגדל מגורים שיכלול 117 יח"ד. היקף ההשקעה המוערך בפרויקט הוא כ-200 מיליון שקל.

לדברי אוהד לב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת קרדן נדל"ן  "שכונת נוף הטיילת מושכת אליה אוכלוסיות חזקות המחפשות איכות חיים בקרבת הים. חברת קרדן נדל"ן מאמינה בעיר נתניה, אשר מתחדשת בקצב מהיר לצד פיתוח תשתיות חדשות והתחדשות עירונית ענפה והיא מתכננת בה פרויקטים בהיקפים של למעלה מ- 1,000 יח"ד".

מישורים רוכשת מרכז מסחרי בקליפורניה 

חברת מישורים הודיעה השבוע על חתימת הסכם לרכישת זכויות החכירה של המרכז מסחרי Governors Marketplace"" בטלהסי, פלורידה. הרכישה תבוצע באמצעות שותפות ייעודית בה היא מחזיקה ב- 59.4% מהזכויות והשותף האמריקאי של החברה מחזיק את יתרת הזכויות. השותפות צפויה לרכוש את הזכויות בנכס בתמורה לסך של כ- 34 מיליון דולר (כ-121 מיליון שקלים). הקרקע שעליה בנוי הנכס נמצאת בחכירה לתקופה של 65 שנים.

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים: "אנחנו שמחים להוביל עסקה נוספת המביאה לידי ביטוי את יכולתנו לאתר נכסים בעלי Value Add המחזקת את תיק הנכסים שלנו ומעידה על הפוטנציאל הטמון בו. נכס זה ממוקם במיקום מרכזי בפלורידה ומאופיין באחוז תפוסה גבוה וחוזי שכירות ארוכי טווח עם שוכרים יציבים ודומיננטיים בשוק הקמעונאי בארה"ב. עסקה זו מצטרפת לשורה של מהלכים אותם הובילה החברה בחודשים האחרונים, ביניהם רכישת מגדלי ויטה בישראל והשלמת מכירת הנכס בג'קסונוויל. אנו ממשיכים לפעול להשבחת תיק הנכסים בארץ ובחו"ל, תוך שמירת יחס החוב שלנו ויצירת ערך לכלל בעלי המניות שלנו."

אלקטרה תנגיש צמתים לכבדי ראייה בניו יורק

חברת הבת של אלקטרה, הלמן אלקטריק (Hellman Electric),המוחזקת על ידי אלקטרה בשיעור של 51%, זכתה במכרז של עיריית ניו-יורק למתן שירותי הנגשה קולית להולכי רגל עיוורים והמתקשים בראייה, במסגרתו יותקנו מערכות הנגשה במאות צמתים ברובע מנהטן וברובע סטאטן איילנד בניו-יורק. היקפו הכולל של הפרויקט עומד על כ-215 מיליון שקל (כ-61 מיליון דולר) ותקופת הביצוע שלו תימשך כ-3 שנים.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: " קבוצת אלקטרה בע"מ רואה חשיבות רבה בקידום תחום הנגישות, וגאה להיות שותפה בפרויקט חשוב זה, התואם את ערכיה, והמשתלב במקביל בתחומי התמחותה ובאסטרטגיה העסקית שלה. עיריית ניו-יורק נמצאת כיום בשלבי היציאה מהקורונה, וצפויה לפי הערכותינו לשחרר לשוק הפתוח מכרזים רבים, שעוכבו עד כה, ובמסגרת זו גם שורה של מכרזים נוספים בתחום ההנגשה הקולית של צמתים ברחבי העיר"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהמישוריםניו יורקהנגשהטלהסי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...