לראשונה בישראל: מגדל עם 500 דירות להשכרה בלבד יוקם בגבעתיים

המגדל, בן 64 קומות, יכלול דירות סטודיו ודירות בנות שניים ושלושה חדרים, ויוקם בסיטי של גבעתיים, בסמוך לרחוב על פרשת דרכים והבורסה ברמת גן. התוכנית לפרויקט שהמגדל הוא חלק ממנו, הופקדה היום על ידי הוועדה המחוזית תל אביב

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט Beyond בגבעתיים (ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים)הדמיה של פרויקט Beyond בגבעתיים (ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב הפקידה היום (ד') את תוכנית פרויקט Beyond בסיטי של גבעתיים. מדובר על תוכנית תקדימית להקמת פרויקט שיכלול מגדל בן 64 קומות להשכרה בלבד. המגדל יכלול 500 יחידות דיור קטנות בהן דירות סטודיו, ודירות בנות שניים ושלושה חדרים. התוכנית היא ביוזמת תדהר , והיא נערכה על ידי ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים. 

התוכנית ממוקמת ממזרח לנתיבי איילון וגובלת ברחובות אריאל שרון ועל פרשת דרכים. בסמוך לפרויקט נמצאים הבורסה ברמת גן, מגדלי תעסוקה בתל אביב בהם מגדל בין ערים, ותחנת הרכבת סבידור. המגדל יוקם בשטח שבו אושרה ב-2014 תוכנית להקמת מגדל המשלב תעסוקה, מסחר ומלונאות. התוכנית החדשה, כוללת תוספת זכויות של כ־21 אלף מ"ר לתעסוקה במגדל שבבנייה, בנוסף למגדל המגורים להשכרה. בקומות המשותפות לשני המגדלים יוקמו קניון, מרכז כנסים, מרכז ספורט ושטחי ציבור. בנוסף, התוכנית שמה דגש על הממשק בין המגדל למרחב הציבורי על ידי הרחבת מדרכות ומערכת גשרים בין המגדלים שמסביב. 

לדברי יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב, ערן ניצן, "חברות שמנהלות בנייני מגורים גדולים להשכרה בלבד ליד רשת רכבתית הן העתיד של שוק הנדל״ן במרכז ישראל. החלטתנו אתמול היא צעד חשוב בקידומו של עידן זה".

מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדר' ארז בן אליעזר, הוסיף כי "שוק הנדל"ן צריך להתשכלל עם מבני מגורים להשכרה ארוכת טווח שיתחרו על איכות המגורים, רמת השירותים והיעילות התפעולית והאנרגטית. פרויקט מסוג זה, שכולל מאות דירות להשכרה, הוא חלק משינוי המגמות בתחום, ומיקומו במרחב יאפשר למשתמשיו סל שירותים עשיר במרחק הליכה קצר למרכז תחבורתי ועסקי". 

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק אמר כי "זו בשורה משמעותית ביותר. בתקופה הנוכחית, שבה מחירי הנדל"ן ממשיכים לזנק ויוקר המחיה מכביד מאוד על המשפחות הצעירות, דיור להשכרה הוא בהחלט מענה הולם. התחום של דיור להשכרה בישראל לא מקבל מספיק תשומת לב ולא מוצב בראש סדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גבעתיים סיטיגבעתייםהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביבערן ניצןקבוצת תדהרקבוצת תדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...