המדינה תשכור מהכשרת הישוב 17.6 אלף מ"ר למשרדים במגדל שבעת הכוכבים בבני ברק

ההתקשרות נעשתה בשני הסכמים ל-60 חודשים. ניתן יהיה להאריך את ההסכמים שלוש פעמים, ב-60 חודשים כל פעם, תוך העלאה ריאלית בדמי השכירות. הכשרת הישוב חתמה על הסכמים לאכלוס 53% מהמגדל, וה-NOI הצפוי מהם הוא 27 מיליון שקל בשנה

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי (רמי זרניגר)עופר נמרודי (רמי זרניגר)

הכשרת הישוב הודיעה היום (ד') לבורסה בתל אביב על התקשרויות בהסכמי שכירות במשרדים שהחברה מחזיקה במגדל העתידי שבעת הכוכבים בבני ברק. החברה התקשרה עם המדינה בשני הסכמים, שלפיהם המדינה תשכור שטחי משרדים בהיקף של כ-17.6 אלף מ"ר, שיתפרשו על 15 קומות, ומהווים כ-34% מהשטחים שבבעלות החברה המיועדים להשכרה במגדל. במסגרת ההסכם, תשכור המדינה גם 160 מקומות חנייה בחניון המתחם. המגדל, שנבנה במתחם הכשרת הישוב הוא בן 51 קומות בסך הכל.  

לפי ההסכמים, תקופת השכירות הבסיסית היא 60 חודשים שצפויים להתחיל ביום הראשון של 2023 ביחס להסכם הראשון, וכחצי שנה לאחר מכן ביחס להסכם השני, בכפוף להשלמת עבודות התאמה עד לאותו מועד. למדינה תהיה הזכות להאריך את תקופות השכירות הבסיסיות בשלוש תקופות נוספות של 60 חודשים כל אחת, תוך העלאה ריאלית בדמי השכירות הכלולים בהסכמים. 

החברה מוסיפה בדיווחה כי לאחר חתימת הסכמי השכירות הנ"ל, סך השטחים שבגינם החברה התקשרה בהסכמי שכירות מחייבים כולל כ-27.5 אלף מ"ר, ומהווה כ-53% מהשטחים שבבעלות החברה המיועדים להשכרה במגדל, וכן 241 מקומות חנייה בחניון המתחם. 

הכנסות החברה מכלל ההסכמים שנחתמו צמודות למדד המחירים לצרכן וצפויות להסתכם, עבור שנת שכירות מלאה, בכ-33 מיליון שקל. ה-NOI (הכנסה תפעולית נטו) בגין שנת שכירות מלאה צפוי להסתכם בכ-27 מיליון שקל. החברה מעריכה שלאחר השלמת השיווק של יתרת השטחים המיועדים להשכרה במגדל, ה-NOI בגין כלל השטחים יסתכם ב-42-40 מיליון שקל בשנה. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הכשרת הישובמגדל שבעת הכוכביםבני ברק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...