נתנאל גרופ זכתה במכרז דיירים בחולון: תבנה 1,000 דירות בפינוי בינוי

במסגרת הפרויקט ייהרסו 264 יחידות דיור ו-43 חנויות. החברה עדיין לא החלה בהחתמת הדיירים ועדיין לא התקבלה תב"ע, אך בכוונת נתנאל לפנות לעירייה לקבלת אישור עקרוני לתב"ע מפורטת במסגרת תוכניות ח619 ו-ח2040

שיתוף הכתבה
חולון (deposiphotos)חולון (deposiphotos)

נתנאל גרופ הודיעה היום (ג') שזכתה במכרז דיירים לקידום פרויקט פינוי בינוי בחולון שבמסגרתו יפונו 264 יחידות דיור ו-43 חנויות בבעלות פרטית. במקומן ייבנו, על פי תכנון ראשוני של החברה, כ-1,000 יחידות דיור וכן יחידות מסחר ותעסוקה. המתחם משתרע על שטח כולל של כ-11 דונם בדרום שכונת תל גיבורים, בין הרחובות הפורצים, גבעתי, המעפילים ודב הוז.

הפרויקט נמצא בשלב מוקדם יחסית, והחברה עדיין לא החלה בהחתמת הדיירים על הסכמי פינוי בינוי . בנוסף, עדיין לא התקבלה תב"ע , אך בכוונת החברה לפנות לעיריית חולון לקבלת אישור עקרוני לתב"ע מפורטת במסגרת תוכנית ההתחדשות הכוללת של חולון ח619 שאושרה לפני כמה שבועות, ומוסיפה פוטנציאל של כ-30 אלף דירות לעיר, ותוכנית המתאר המתהווה ח2040.

בהתאם להערכות פנימיות של הנהלת החברה, ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט לפועל כמפורט בדיווח, בשלב זה עדיין לא ניתן לצפות את המועד להוצאת היתר בנייה לפרויקט.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתנתנאל גרופחולוןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...