ענב ואלמוג יבנו ביחד 1,880 דירות במתחם הרצל בבאר יעקב

החברות חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בפרויקט התחדשות עירונית בעיר. בשלב ראשון ייבנו 550 דירות ואילו בשני עוד 1,330. התב"ע למתחם אושרה לפני שנה בוועדה המחוזית מרכז. התוכנית תכלול גם 1,620 מ"ר שטחי מסחר וגם מבני ציבור

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט במתחם הרצל בבאר יעקב (באדיבות ענב נדלן)הדמיה של הפרויקט במתחם הרצל בבאר יעקב (באדיבות ענב נדלן)

חברת ענב וקבוצת אלמוג חתמו בשבוע שעבר על הסכם לשיתוף פעולה לביצוע פרויקט התחדשות עירונית במתחם הרצל בבאר יעקב. בשלב הראשון יפעלו לקבלת היתר בנייה לשלב א', שיכלול פינוי של כ-100 דיירים בבניה רוויה וצמודת קרקע ובניית כ-550 דירות חדשות, במקביל יפעלו בהליכים הנדרשים לקידום שלב ב' במסגרתו יבנו כ-1,330 יח"ד חדשות.

תוכנית בניין העיר (התב"ע) למתחם, אושרה בנובמבר 2021 על ידי הוועדה המחוזית מרכז, כוללת כאמור בינוי של 1,880 יחידות דיור בכ-25 מבנים רבי קומות, שחלקם ישלבו גם מסחר. התוכנית משתרעת על שטח של כ-95 דונם, ומתוך כלל יחידות הדיור שבה, 376 יהיו דירות קטנות, בשטח של 68 מ"ר + ממ"ד. בנוסף, התוכנית תכלול 235,350 מ"ר שטחי מגורים, ועוד 1,620 מ"ר שטחי מסחר וכן מבני ציבור. כיום רוב הדירות במתחם הן במבנים ישנים ורעועים בני ארבע קומות על עמודים, וגם מספר יחידות דיור בבתים צמודי קרקע. עורכי הדין שייצגו את הצדדים הם משרד גינדי כספי מטעם אלמוג, ועו"ד אריאל דינוביצקי מטעם ענב.

בפברואר 2020 אושרה למתן תוקף תוכנית המתאר לבאר יעקב, שעתידה להוסיף לעיר 7,700 יחידות דיור עד 2040, עם צפי תושבים של 85 אלף. באוגוסט האחרון התקבלה ההחלטה שבאר יעקב תוכרז עיר בשל התפתחותה ושגשוגה. 

לדברי מנכ''ל ובעלי ענב, אפי כץ, "אנו שמחים שהצלחנו להגיע להסכם שמסיר את המכשול האחרון ומסמל, הלכה למעשה, את תחילת הפרויקט הענק בבאר יעקב. התוכנית תאפשר את התחדשות מתחם הרצל בשנים הקרובות על ידי חידוש המרקם העירוני ופיתוח המתחם שיעניק לדיירים דירות בתכנון מודרני ופיתוח סביבתי מושקע, נגישות תחבורתית והקמת שטחי ציבור".

לדברי מנכ"ל אלמוג, יקי אמסלם, "הפרויקט בבאר יעקב היה מהראשונים שהחברה בחרה לקדם במסגרת התחדשות עירונית והשקיעה במתחם שנים של עבודה מאומצת. ההסכם החדש הוא נקודת ציון לפרויקט ומאפשר את קידום הוצאת היתר בנייה לשלב א' בפרויקט לצד קידום שלב ב'. התוכנית תביא לשיפור בחיי הדיירים שיקבלו דירות חדשות, בטוחות עם תשתיות חדשות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:באר יעקבמתחם הרצל בבאר יעקבקבוצת אלמוגענב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...