מ-GROO ל-יד2: תומי שנפלד מונה למנכ"ל הקבוצה 

הוא יחליף את המנכ"ל הוותיק של יד2 יבין גיל מור שעוזב את תפקידו לטובת חברת סטארט-אפ. ​שנפלד הוביל בעשור האחרון את הפעילות של אתרי המסחר המקוון Groupon ו-Groo בישראל

שיתוף הכתבה
תומי שנפלד מנכל יד2 צילום צילום מיטל אזולאיתומי שנפלד מנכל יד2 צילום צילום מיטל אזולאי

תומי שנפלד מונה למנכ"ל קבוצת יד2 ויחליף בתפקיד את יבין גיל מור, שצפוי לעבור לעסוק באתגרים חדשים במסגרת סטארט-אפ ישראלי-בינלאומי. כך דיווחה הבוקר (א') קבוצת יד 2. על פי הודעת החברה "שנפלד מונה לתפקיד לאחר תהליך איתור יסודי ואינטנסיבי שבוצע בחברה למינוי מנכ"ל חדש, וייכנס לתפקידו החל מאמצע ינואר 2023".  תחת קבוצת יד2 ניתן למצוא את הלוח המקוון, חברת "דרושים il" ומיזמים נוספים.

שנפלד מצטרף ליד2 לאחר שהוביל את הפעילות של אתרי המסחר המקוון Groupon ו Groo-בישראל ב-10 השנים האחרונות. הוא בעל תואר בכלכלה מאוניברסיטת קולומביה בני-יורק ושימש בין היתר כבנקאי השקעות בוול סטריט וכיועץ אסרטגי לחברות גלובליות. גרופון הישראלית נקנתה ב-2010 על ידי גרופון העולמית ועבדה תחתיה במשך כשבע שנים. ב-2017 שנפלד הוביל יחד עם קרן SKY את רכישת גרופון בישראל, הקים את Groo ושימש כמנכ"ל שלה, והפך אותה לאחד משווקי המסחר האלקטרוני (E-Commerce) הגדולים בישראל. ב-2019 Groo רכשה את באליגם בכ-4.6 מיליון שקל.  ביולי 2021 שנפלד הוביל את מכירת אתרי הקניות Groo (לשעבר גרופון) ובאליגם לענקית הקניונים מליסרון . לאחר הרכישה, הוא המשיך בתפקידו כמנכ"ל Groo, תוך שהוא מוביל במליסרון את הטרנספורמציה הדיגיטלית של הנדל"ן המסחרי.

שנפלד מסר עם הודעת המינוי, כי "אני מאד נרגש להצטרף ליד2 ולקבוצת אביב ולעבוד עם כל אחד ואחת מהעובדים יחד כצוות מנצח. יד2 הינו אחד המותגים המוכרים בישראל, המעניק ערך יוצא דופן ללקוחות ולעסקים, תוך הצלחות והישגים פיננסיים מרשימים. כמובילי שוק יש לנו גם את האחריות לחדש ולאתגר ללא הרף את הסטטוס קוו, וזו היא המשימה שלנו". 

המנכל היוצא – יבין גיל מור עמד בראש החברה במשך למעלה מעשור, החל משנת 2010. גיל מור הוביל את מכירת יד2 לוואלה! מקבוצת בזק ב-2009 לפי שווי של 156 מיליון שקל, ובהמשך הוביל בשנת 2014 את מכירתה למו"ל העיתונות הגרמני אקסל שפרינגר תמורת כ-800 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יד 2מלירסוןדיור יד שנייהיבין גיל מורתומי שונפלדגרופון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...