המשטרה עצרה בעל חברת בנייה מביתר עילית בחשד להונאות מס בסך 74 מיליון שקלים

החשוד הובא לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון ושוחרר בערבות. על פי החשד, המע"מ שנגרע מקופת המדינה כתוצאה מפעולותיו מסתכם בכ-11 מיליון שקלים.

שיתוף הכתבה
זיוף עסקה (שאטרסטוק) זיוף עסקה (שאטרסטוק)

בעל חברת בנייה מבית"ר עילית נעצר היום (ב') בחשד להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בסך כולל של 74 מיליון שקלים. על פי החשד, המע"מ שנגרע מקופת המדינה כתוצאה מפעולותיו מסתכם בכ-11 מיליון שקלים.

מחקירה המנוהלת במשרד חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז, עולה החשד כי החשוד העסיק פועלים תושבי הרשות הפלסטינית, להם שילם שכר במזומן מבלי לדווח, תוך שימוש באנשי קש ובחשבוניות מס פיקטיביות של מארג חברות בכדי לכסות על פעילות זו ובכך להתחמק מתשלום מס אמת.

על פי הבקשה למעצר, בעלי החברה הואשם במסירת ידיעה או מסר כוזבים, הוצאת חשבונית מס מסמך מבלי שעה או התחייבות לעסוק עסקה, ניכה מס תשומות ללא מסמך לגביו, הכין, ניהל או הרשה לאחר להכין או לנהל פנסקי חשבונות ושימוש במרמה או תחבולה. באשר לעילות המעצר מצוינים: שיבוש הליכי חקירה, פעולות חקירה המחייבות מעצרו והימלטות מדין.

מרשות המסים נמסר כי היום בוצעו חיפושים במשרדו ובביתו של החשוד ונתפס חומר חשבונאי. הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון ושוחרר בערבות, וכי חקירתו נמשכת. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מע"מביתר עיליתחשבוניות פיקטיביותחקירות מכס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...