עינב כהן מונתה לסמנכ"לית שיווק ומכירות באפי קפיטל נדל"ן

כהן מילאה כמה תפקידים בחברה בשש השנים האחרונות, בהם עוזרת סמנכ"ל שיווק, ובאחרונה שימשה מנהלת התקשורת השיווקית והאחראית על שירות הלקוחות

שיתוף הכתבה
עינב כהן (טל גבעוני)עינב כהן (טל גבעוני)

עינב כהן מונתה לסמנכ"לית השיווק והמכירות באפי קפיטל נדל"ן. היא הראשונה שמכהנת בתפקיד בחברה. כהן, בעלת ותק של 12 שנה בענף הנדל"ן, החלה את דרכה בחברה לפני כשש שנים כעוזרת מנהל השיווק, התקדמה ושימשה עד לאחרונה מנהלת התקשורת השיווקית והאחראית על שירות הלקוחות. לפני כן היא שימשה אחראית שיווק נדל"ן בקבוצת א. דורי.

במסגרת תפקידה, הובילה כהן את מהלכי המיצוב והמיתוג של אפי קפיטל נדל"ן. בנוסף, היא היתה אחראית על התנהלות החברה במדיה הדיגיטלית, האלקטרונית והמודפסת - התקציבים, התכנים, אסטרטגיה שיווקית במדיה הדיגטלית, ניהול הקשרים והעבודה מול משרד הפרסום ומשרד יחסי הציבור ועוד. כיום יש לחברה כ-6,400 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע בפרישה ארצית ב-17 ערים, וכ-130 אלף מ"ר של נדל"ן מניב.

לדברי כהן, "אני שמחה ונרגשת על ההזדמנות שניתנת לי להוביל את מערך השיווק והמכירות של החברה. זהו אתגר משמעותי שאני מוכנה לקראתו. בשנים האחרונות אפי קפיטל מהווה עבורי בית ומקום צמיחה משמעותי. בשיתוף פעולה עם צוות ההנהלה, בכוונתי להמשיך ולקדם מהלכים משמעותיים שיעצימו את החברה בכל התחומים שבהם היא פועלת. מלבד זאת, אנחנו עכשיו לקראת קמפיין מיתוגי חדש וייחודי שיתמקד בהיקף הפעילות הנרחב של החברה, ויהווה אבן דרך לפתיחת 2023".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלשיווק נדל"ןעינב כהן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...