נחתמה ההרחבה להסכם הגג של באר שבע הכולל בניית 9,000 דירות חדשות

משרד הבינוי והשיכון, משרד האוצר ועיריית באר-שבע חתמו היום (ד') על הרחבת הסכם הגג לבנייה ופיתוח העיר באר שבע. בנוסף לדירות ההסכם כולל הקמת מוסדות ציבור ושטחי מסחר ותעסוקה

שיתוף הכתבה

כחלק ממדיניות הממשלה לחזק את הרשויות המקומיות, פועל משרד הבינוי והשיכון במטרה להמשיך ולפתח את העיר באר שבע ולתת מענה ראוי לצרכי הדיור העתידיים והקיימים של התושבים החדשים לצד התושבים הוותיקים. הודות להסכם הגג, יוקמו שכונות חדשות בעיר באר שבע, יתאפשר עיבוי המרקם הקיים לצד גיוון עירוני, שיפור התשתיות הקיימות בעיר, הבטחת מבני ציבור לצד הבטחת רווחת חיים גבוהה לתושבים, בקצב שיווק ובניה מהירים שיבוצע על ידי העירייה.

ההתגייסות המלאה של משרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר להוביל תהליך שיווק מהיר ומרוכז, והעמדת התכנית בראש סדר העדיפויות, מבטיחים יצירת רמת ודאות גבוהה בקרב ציבור היזמים והרוכשים הפוטנציאליים. לצד זה, ההסכם מבטיח כי יוקצו לרשות עיריית באר שבע כלל המשאבים הנדרשים לקידום הבנייה החדשה וקליטת התושבים החדשים בצורה המיטבית ביותר. במקביל, תתחייב עיריית באר שבע להוביל תהליך תכנון יעיל המלווה בצמצום בירוקרטיה ומתן היתרי בניה בפרק זמן קצוב.

זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון: "היסטוריה לא כותבים היסטוריה עושים" כך אמר דוד בן גוריון וכך אנחנו ממשיכים לעשות בחתימת הרחבת הסכם הגג בעיר באר שבע. הסכם שיכלול תוספת בנייה של כ-9,000 יחידות דיור חדשות בעיר, הקמת מוסדות ציבור, ושטחי מסחר ותעסוקה.  מדובר בהשקעה עצומה בעיר ובתושביה שתתרום לפיתוח פני העיר ולהמשך תנופת הבנייה שמתחוללת בה. בחתימה על הסכם זה אנו מוסיפים נדבך מרכזי וחשוב להפיכת באר שבע לעיר משמעותית ומשגשגת כיאה לבירת הנגב".

רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע: "הסכם הגג של באר שבע הכולל שיווק שכונות מגורים חדשות לצד התחדשות השכונות הוותיקות, מחזק את באר שבע כמטרופולין איכותי ומוביל במדינת ישראל.

"באר שבע היא הפתרון למצוקת הדיור במדינת ישראל, לעומס ולצפיפות של גוש דן. ההסכם ומימושו מקדמים את באר שבע כאזור הביקוש הבא של מדינת ישראל. טוב עשתה מדינת ישראל שסייעה לנו לשדרג את ההסכם ולהוסיף משאבים לטובת פיתוח תשתיות איכותיות לרווחת תושבי העיר והמטרופולין. כדי להשלים את המשימה - להשאיר בעיר זוגות צעירים ומשפחות צעירות, ולמשוך לעיר אוכלוסיות חדשות נוספות מאזור גוש דן, על המדינה להחזיר את הטבות המס לתושבי העיר באר שבע, כפי שהיה בחוקי הנגב המקוריים. מהלך זה יניע את גלגלי הכלכלה ויביא לשגשוג מטרופולין הנגב. אני מבקש להודות לשרי האוצר והשיכון ולצוותים המקצועיים במשרדיהם, שפעלו במקצועיות ונחישות בשנה האחרונה בגיבוש ההסכם יחד עם נציגי עיריית באר שבע".

אביעד פרידמן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון :  "חתימה על הרחבת הסכם גג בעיר באר שבע הינה תוצאה של עבודה מאומצת ומשותפת לצד עיריית באר שבע. אני גאה להיות חלק ביישום החזון הלאומי- פיתוח העיר באר שבע, בירת הנגב. הסכם הגג שנחתם, עתיד לשדרג את חיי התושבים החדשים והוותיקים, לתרום לחיזוק הכלכלה המקומית ולהבטיח הגדלת היצע הדיור. במסגרת הסכמי הגג, משרדנו ימשיך לעבוד בכל הכוח על מנת לספק פתרונות דיור ולהבטיח את כלל המשאבים הנחוצים לשותפינו ברשויות המקומיות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןבאר שבעמשרד האוצרהסכם גגאלעזר במברגררוביק דנילוביץ'זאב אלקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...