חדשות הנדל"ן: הושלמה העסקה לרכישת 50% מישראל אירופה ע"י האחים דוניץ

החברה הודיעה על התקיימות התנאים המתלים בעסקה לרכישת 50% מישראל אירופה תמורת 140 מיליון שקלים; מבנה נדל"ן מכרה את החזקותיה בנכס בפלורידה

שיתוף הכתבה
רונן יפו, מנכ"ל האחים דוניץ (סיוון פרג')רונן יפו, מנכ"ל האחים דוניץ (סיוון פרג')

אחים דוניץ השלימה את רכישת מחצית מישראל אירופה

החברה הודיעה בתחילת השבוע על התקיימות מלוא התנאים המתלים בעסקה לרכישת 50% מחברת ישראל אירופה תמורת 140 מיליון שקלים שנחתמה בין הצדדים בסוף חודש אוגוסט האחרון.

התמורה תהיה בהשקעות עתידיות בפרויקטים של התחדשות עירונית בהם שניים גדולים בנתניה, שבמסגרתם ייבנו בסך הכל 1,000 יחידות דיור. קבוצת דוניץ-אלעד מעוניינת להרחיב באמצעות העסקה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית. ישראל אירופה היא חברת בת בבעלות אסקופה ישראל מגורים. החברה פועלת בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת פרויקטים מסוג זה באזורי הביקוש.

מבנה נדל"ן מכרה את החזקותיה בנכס בפלורידה

החברה הודיעה על מכירת זכויות במקרקעין בשטח של כ־8.8 דונם בפורט לודרדייל, פלורידה שבארה"ב תמורת סך כולל של כ־115.7 מיליון שקלים. מתוך הסכום הכולל, 32.8 מיליון שקלים ישולמו במועד השלמת העסקה ויתרת התמורה תשולם באמצעות הלוואה שתעמיד החברה לרוכשת לתקופה של 3 שנים בריבית שנתית של 4.5%.

כמו-כן, נקבע בהסכם כי במקרה בו יעביר או ימכור הרוכש מניות חברת הנכס או את המקרקעין של חברת הנכס או אם יתחיל בפיתוחם של המקרקעין האמורים בתוך חמש שנים ממועד השלמת העסקה, ישלם הרוכש למוכרת תוספת של 10 מיליון דולר לתמורה. החברה צפויה לרשום רווח בסך של כ־9.6 מיליון שקלים והתזרים הצפוי לה יעמוד על כ־124.6 מיליון שקלים.

קופרליין אמריקאס השלימה מכירתם של שני נכסים בפלורידה

החברה הודיעה על כך שחברת הבת בבעולתה השלימה את העסקה עליה דיווחה בחודש יולי האחרון במסגרתה תמכור בניין הכולל 100 חדרים להשכרה בפאלם ביץ' ובניין סמוך הכולל 38 יח"ד. התמורה הכוללת בעסקה עומדת על כ־147 מיליון דולר . לפי ספרי החברה מחודש מרץ 2021 שווי הנכיסם הינו כ־88.5 מיליון שקלים. העסקה הניבה תזרים מזומנים בסך של כ־97 מיליון דולר לאחר פירעיון ההלוואת הקיימות בנכסים הללו.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאחים דוניץחדשות הנדל"ןארה"בפלורידהמבנה נדל"ןישראל אירופהקופרליין אמריקאס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...