רמי שבירו זכתה במגרש לבניית 276 דירות בראשון לציון תמורת כ-300 מיליון שקל

המגרש נמצא בשכונת הנוריות בצריפין, והוא נמכר במסגרת מכרז של רמ"י. במכרז אחר זכתה רשת הדיור המוגן, שתבנה מתחם דיור מוגן של 300 דירות במודיעין. בשני מכרזים בראש העין, לבניית מתחמים למסחר ותעסוקה, זכו גלאס השקעות וטרנד נכסים והשקעות

שיתוף הכתבה

רמי שבירו תשלם 265.5 מיליון שקל, לא כולל הוצאות פיתוח, עבור שטח של 7,400 מ"ר בצריפין, שעליו תוכל לבנות 276 יחידות דיור. כך עולה מפרסום תוצאות מכרזים של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י). כמו כן, בית בכפר תשלם 75 מיליון שקל, לא כולל הוצאות פיתוח, לבניית 300 יחידות לדיור מיוחד בשטח של 8,700 מ"ר במודיעין. בנוסף, זכו גלאס השקעות וטרנד נכסים במתחמי מסחר בראש העין. 

ועדת המכרזים של רמ"י הכריזה על הזוכים בשורת מכרזים בראש העין, במודיעין מכבים רעות ובראשון לציון. רמי שבירו הנדסה בניה והשקעות זכתה למעשה במכרז לרכישת זכויות חכירה במתחם לבנייה רוויה ומסחר, במסגרת מסלול בינוי-פינוי-בינוי בשכונת נוריות בראשון לציון. היא תשלם לרמ"י 256.5 מיליון שקל, ועוד הוצאות פיתוח בסך 44.2 מיליון שקל. למכרז זה הוגשו שבע הצעות בלבד.

שכונת הנוריות שבצריפין, שבה ייבנו 3,575 יחידות דיור, תתפרש על שטח של כ-418 דונם מדרום לרחוב הרצוג, ממערב לבית החולים אסף הרופא וממזרח לפארק גן בעברית. בשכונה יעבור גם תוואי הקו החום של הרכבת הקלה, שלאורכו מתוכננים רחובות עם חזיתות מסחריות.

בית בכפר מורדות ארנונה זכתה במכרז פומבי של רמ"י לרכישת זכויות חכירה לבניית כ-300 יחידות דיור לצרכים מיוחדים ומסחר בשכונת מורשת, שבמודיעין-מכבים-רעות. החברה תשלם לרמ"י 75 מיליון שקל, ועוד הוצאות פיתוח בסך כ-43 מיליון שקל, עבור המתחם ששטחו כ-8,700 מ"ר, לעומת 17.7 מיליון מחיר מינימום. למכרז הוגשו חמש הצעות.

המגרשים שבמתחם נכללים בתוכנית המתפרשת על שטח של 1,138 דונם, וממוקמת בגבעות המערביות של מודיעין, בין ואדי ענבה מדרום לעמק 27 מצפון, ומערבית לשכונת אבני חן. התוכנית כוללת מגורים בהיקף של כ-4,200 יחידות דיור וכ-300 יחידות דיור מוגן. לצדן יוקמו מבני ציבור, גינות ציבוריות ושטחי מסחר ותעסוקה לאורך שדרה מרכזית על קו הרכס.  

בראש העין זכו שתי חברות בשני מתחמים נפרדים בשטח למסחר ותעסוקה במתחם C דרום. גלאס השקעות והחזקות זכתה בזכויות חכירה בשטח של כ-6,200 מ"ר תמורת 27.7 מיליון שקל והוצאות הפיתוח בסך 30.2 מיליון שקל, לעומת מחיר מינימום של 14.1 מיליון שקל. טרנד נכסים והשקעות זכתה במתחם השני, בשטח של 4,309 מ"ר, תמורת 22 מיליון שקל והוצאות פיתוח של 20.5 מיליון שקל. למכרז זה הוגשו ארבע הצעות בלבד.

המגרשים נמצאים בתחום בחלקו החדש של רחוב שבזי, כחלק מתוכנית המתפרשת על כ-124 דונם ושבמסגרתה ייבנו מתחם מסחר ותעסוקה בשילוב עם דיור מוגן, מוסדות ציבור ושטחים פתוחים נרחבים. כל המחירים הנ"ל הם לפני מע"מ.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמי שבירובית בכפרגלאס השקעות והחזקותטרנד נכסים והשקעותרשות מקרקעי ישראלרמ"ישכונת נוריות בראשון לציוןצריפיןמודיעין-מכבים-רעותראש העין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...