חדשות הנדל"ן: רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות פרסמו מכרז להקמת מרכז גולף ומלונאות באילת

המכרז לבניית 560 יחידות מלונאיות ומגרש גולף בשטח 600 דונם; ההתחדשות העירונית מגיעה לנשר; סמנכ"לית חדשה בקבוצת יוסי אברהמי

שיתוף הכתבה
אילת (שאטרסטוק) אילת (שאטרסטוק)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ומשרד התיירות פרסמו מכרז להקמת מיזם גולף ומלונאות באילת. בשיתוף פעולה עם משרד התיירות, המכרז מציע בנייה של 560 יחידות מלונאיות על שטח עיקרי של כ־66,500 מ"ר מתוכם 3,000 מ"ר שטחי מסחר מפוזרים כשריכוז מסחרי אחד לא יעלה על 1,000 מ"ר. עוד כולל המכרז הקמת אקדמיה לגולף בשטח 1,500 מ"ר, מגורי עובדים בשטח 7,000 מ"ר, שטחי תכנון עתידי בגודל 150 דונם ומגרש גולף בגודל 600 דונם.

ינקי קוינט, מנהל רמ"י: "עם ביקוש הולך וגובר לאתרי מלונאות ונופש בישראל, כמו גם לאתרי ספורט ייחודיים עולמיים, שיווק מתחם הגולף הוא בשורה של ממש לעיר אילת ולתיירות הפנים ארצית והבינ"ל. הקמת המתחם תיתן מענה של כ-560 חדרי מלון נוספים בעיר באתר ייחודי לספורט גולף ונופש עם ערך נופי גבוה, ואף תספק מקורות תעסוקה נוספים וחדשים לתושבי האזור והעיר".

יואל רזבוזוב שר התיירות : "אני שמח שהשיחות בהן התחלנו עם משרד השיכון ורשות מקרקעי ישראל הבשילו לכדי הוצאת המכרז כעת. מדובר במכרז ייחודי להקמת מיזם תיירותי הכולל הקמת מתחם מלונאי ומתחם גולף, מה שיהווה מוקד למשיכת תיירות נכנסת ותיירות גולף אשר עשויה להכניס כסף רב למדינה".

כנס דיירים ראשון בפרויקט פינוי-בינוי בהיקף 800 דירות בנשר

לאחר שבעלי הדירות במתחם אורן הכרמל בחרו בחברת אמריקה ישראל להשקעות להובלת התכנון, הייזום וההקמה של פרויקט הפינוי-בינוי להקמת 800 יח"ד ושטחי מסחר, הם הוזמנו השבוע לכנס דיירים במסגרתו קיבלו פרטים מפורטים אודות הפרויקט והסכם פינוי הבינוי שגובש, שאלו שאלות על פרטי ההסכם ובסיומו עשרות דיירים כבר חתמו על החוזים מול החברה.

דרור תורן, מנכ"ל חטיבת המגורים באמריקה ישראל: "החברה שמה דגש רב על ערי הפריפריה ומובילה אסטרטגיה של פיתוח פרויקטים מובילים בצפון בכלל ובנשר בפרט. מתחם פינוי-הבינוי בנשר, בהיקף השקעה גדול מאוד, יוביל להתחדשות של השכונה והעיר כולה, ימשוך אוכלוסייה של צעירים ושל משפרי דיור מהאזור שיבחרו לגור בעיר ולהצעיד אותה קדימה".

אודי רז מנכ"ל חברת רז בר התחדשות עירונית שמקדמת את המתחם ב-3 השנים האחרונות: "אנחנו גאים ושמחים עבור הדיירים של המתחם הייחודי הזה שהגיעו לרגע האמת של כנס הדיירים וחתימות על הסכמים סופיים מול חברת אמריקה ישראל ".

סמנכ"לית התחדשות עירונית ופיתוח עסקי חדשה בקבוצת יוסי אברהמי

לירז זמשטיין (35) מונתה לתפקיד סמנכ"לית התחדשות עירונית ופיתוח עסקי בקבוצת " יוסי אברהמי ". ב-5 השנים האחרונות שימשה זמשטיין כמנהלת פיתוח עסקי ובקרה תקציבית בקבוצה. בעבר עבדה בחברת ייעוץ הנדל"ן " פז כלכלה והנדסה" במשך כ-7 שנים בתפקידים שונים במחלקות יעוץ וכלכלה, שמאות מקרקעין ודוחות אפס.

זמשטיין בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן עם התמחות בשיווק וניהול חדשנות, ובעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות בשמאות מקרקעין.

לירז זמשטיין צילום ענת קזולהלירז זמשטיין צילום ענת קזולה

צחי דידי, מנכ"ל קבוצת יוסי אברהמי , בירך את זמשטיין: "מכיוון שהקבוצה צמחה בשנים האחרונות בהיקפים נרחבים וחרטה על דגלה את הצורך לפתח את תחום ההתחדשות העירונית כאחד היעדים עליהם שמה הקבוצה דגש לשנים הקרובות, נדרש היה למנות סמנכ"ל אשר יוביל את התחום. לירז הייתה הבחירה הטבעית של הנהלת הקבוצה מאחר והידע, הניסיון והיכולות המקצועיות והאישיות שלה הוכיחו את עצמם בעבר ואין לנו ספק כי תמשיך ליזום ולהוביל את הקבוצה להישגים משמעותיים אשר יתרמו רבות להמשך צמיחתה ולחיזוקה של הקבוצה כמובילה בענף הנדל"ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יוסי אברהמימשרד התיירותינקי קוינטאמריקה ישראלדרור תורןרמ"ינשראודי רזמגרש גולףיואל אזבוזובלירז זמשטיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...